نظر دو کارشناس داوری درباره حرکت مجیدی : مجیدی پس از اخراج زیرپیراهن آبی خود ...


مجیدی پس از اخراج زیرپیراهن آبی خود را به طور کامل نمایان کرد و با بوسیدن آن و نمایش عدد 4 خواست برای پرسپولیسی ها خط و نشان بکشددو کارشناس داوری پس از بازی، در مورد حرکت او نظر دادند تماشا: فرهاد مجیدی در بازگشت مجدد به ورزشگاه آزادی، نشانی از روزهای گذشته نداشت. او در دقیقه 73 به دلیل اخراج! از زمین بیرون رفت. مجیدی پس از اخراج زیرپیراهن آبی خود را به طور کامل نمایان کرد و با بوسیدن آن و نمایش عدد 4 خواست برای پرسپولیسی ها خط و نشان بکشد که این کار با فحاشی های هواداران پرسپولیس، مواجه شد.

دو کارشناس داوری پس از بازی، در مورد حرکت او در گفت و گو با تماشا نظر دادند. ابتدا هوشنگ نصیرزاده که کار مجیدی را تحریک کننده نمی دانست:«در صحنه اخراج، زانوی پولادی و مجیدی برخورد کرد اما مجیدی دایو رفت و داور به این دلیل او را اخراج کرد. در مورد حرکت پس از آن باید بگویم که کار مجیدی به هیچ وجه تحریک کننده نبود. تحریک کننده یعنی نشان دادن علامت های هتاکانه به تماشاگران که او این کار را نکرد. این طور خط و نشان کشیدن ها، جزئی از بازی فوتبال است».

پرویز سیار اما کار او را تحریک کننده و جریمه مجیدی را منوط به گزارش داور می داند:«از تن درآوردن پیراهن به خودی خود، اقدامی خلاف قانون است. مشخصا او قصد تحریک داشت. نمایش انگشت هم چنین حالتی دارد. اگر داور حرکت را ندیده باشد، داور چهارم، کمک ها یا ناظر باید کار او را گزارش کنند و قطعا جریمه در انتظار مجیدی است. ای اف سی، به خوبی متوجه می شود که کدام حرکت به قصد سوء است و آنجا دیگر جای توجیه آوردن نیست».


ویدیو : نظر دو کارشناس داوری درباره حرکت مجیدی