نظر «جورج کلونی» درباره فاجعه پاریس : «جورج کلونی» که امسال برنده جایزه افتخاری ...


«جورج کلونی» که امسال برنده جایزه افتخاری «سیسیل ب دومیل» گولدن گلوب از طرف انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به دلیل تلاش های برجسته در عرصه نمایش شده است، در هنگام دریافت این جایزه نشان «من شارلی هستم» را به سینه داشت.        پادشا: «جورج کلونی» که امسال برنده جایزه افتخاری «سیسیل ب دومیل» گولدن گلوب از طرف انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به دلیل تلاش های برجسته در عرصه نمایش شده است، در هنگام دریافت این جایزه نشان «من شارلی هستم» را به سینه داشت. «امل کلونی»نیز که برای اولین بار در کنار همسرش در این مراسم حاضر می شد نیز این نشان را روی کیف خود داشت.

کلونی در پایان  سخنرانی خود در زمان دریافت این جایزه گفت: «امروز یک روز خارق العاده بود. میلیون ها نفر، نه تنها در پاریس بلکه در تمامی دنیا، با هر مذهبی، از مسیحی تا مسلمان و یهودی در کنار یکدیگر به راهپیمایی رفتند.

جورج کلونی , جورج کلونی و گلشیفته , درباره زیبایی های پاریس

 رهبران کشورهای بسیاری نیز در این راهپیمایی شرکت کردند. آنها این کار را نکردند تا اعتراض کرده باشند، آنها این کار را انجام دادند تا نشان دهند وحشتی ندارند. من شارلی ابدو هستم. متشکرم».

او در پشت صحنه در جواب این سوال که آیا برنامه ای برای به تصویر کشیدن این حادثه وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: «معلوم نیست. فیلم ها معمولا چند سال بعد از وقوع حوادث ساخته می شوند، چند سال طول می کشد تا فیلم نامه نوشته شود.

فعلا باید چهره دنیا پس از این فاجعه را بسازیم». وی هشدار داد: «در حال حاضر جنبش های ضد مسلمان در نقاط مختلف اروپا فعال شده اند که باید مواظب باشیم چنین اقدام های وحشیانه ای نکنند».


ویدیو : نظر «جورج کلونی» درباره فاجعه پاریس