نخست وزیر سوریه در تهران: موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای آغاز پیروزی‌های دیگر در منطقه است :



نخست وزیر ایران , کیمیا علیزاده تکواندوی ایران را با پیروزی‌ آغاز کرد , بازی ایران سوریه

 

اخبار سیاست خارجی - نخست وزیر سوریه:موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای آغاز پیروزی‌های دیگر در منطقه است

نخست وزیر سوریه گفت که سفر وی به تهران در جهت هماهنگی و همکاری با ایران و مستحکم کردن روابط دو کشور است.

به گزارش ایسنا، وائل الحلقی، نخست وزیر سوریه، در محل استقبال فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه هدف اصلی از این سفر عرض تبریک به ایران به خاطر موفقیت در زمینه دستیابی به توافق هسته‌ای با 1+5 بوده است، خاطر نشان کرد: ما همچنین دراین سفر به دنبال ایجاد هماهنگی و همکاری‌ها در زمینه‌های مثل نیرو،‌نفت و بهداشت هستیم.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه ای گفت: ما هم چنین به دنبال این هستیم که در این سفر به مواضع مشترکی با ایران درباره تحولات منطقه‌ای دست پیدا کنیم.

الحلقی با اشاره به اینکه تعمیق روابط با ایران از جمله اهداف این سفر است، اظهار کرد: امیدواریم در این سفر به توافقات لازم دست یابیم و بتوانیم در راستای هر چه بیشتر مناسبات قدم برداریم.

نخست وزیر سوریه همچنین از مقام معظم رهبری به دلیل حمایت‌های وی در سالهای اخیر از دولت سوریه سپاسگزاری کرد و افزود: مطمئن هستیم که موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای آغاز پیروزی‌های دیگری در منطقه و به ویژه برای ملت سوریه خواهد بود.

وی در پایان افزود: مطمئن هستیم که ما هر چه زودتر پیروزی بزرگ یعنی پیروزی محور مقاومت را جشن می‌گیریم.

به گزارش ایسنا،‌این سفر سه روزه خواهد بود و ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه از جمله وزیرانی است که نخست وزیر سوریه در این سفر همراهی می‌کند.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 


ویدیو : نخست وزیر سوریه در تهران: موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای آغاز پیروزی‌های دیگر در منطقه است