نحوه فعالیت مراکز درمانی خصوصی در نوروز : معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان ...


معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی چگونگی فعالیت درمانگاه‌های شبانه روزی و مطب‌های خصوصی در ایام نوروز را تشریح کرد. خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی چگونگی فعالیت درمانگاه‌های شبانه روزی و مطب‌های خصوصی در ایام نوروز را تشریح کرد.

دکتر محمد جهانگیری در خصوص نحوه فعالیت مراکز درمانی خصوصی در تعطیلات نوروز گفت: رییس کل سازمان نظام پزشکی به تمام سازمان‌های نظام پزشکی‌های کشور بخشنامه‌هایی برای هماهنگی میان آنها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص نحوه فعالیت مراکز درمانی خصوصی ابلاغ کرده‌ است.

وی افزود: درمانگاه‌های شبانه‌روزی در تمام کشور فعال خواهند بود. همچنین بخش‌های مختلف و اورژانس بیمارستان‌ها نیز فعال و پذیرای بیماران هستند و به آنها خدمت ارائه می‌کنند. تمام سازمان‌های نظام پزشکی قرار است در خصوص نحوه فعالیت مطب‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

به گفته وی، سازمان نظام پزشکی از مطب‌های تخصصی درخواست کرده است که درصدی از آنها به تناوب در این ایام فعال باشند و نحوه فعالیت خود را به اطلاع مردم و دانشگاه‌های علوم پزشکی برسانند، ولی در برخی از شهرستان‌ها ممکن است این کار به دلیل وجود یک متخصص در یک رشته میسر نباشد.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی ضمن بیان اینکه در شهرهایی که مقصد گردشگری هستند بار مراجعات بیشتراست و پزشکان بیشتری درگیر ارائه خدمت هستند، تاکید کرد: خدمات پزشکی هیچ گاه تعطیلی ندارد.


ویدیو : نحوه فعالیت مراکز درمانی خصوصی در نوروز