نحوه‌ی انتخاب مجری گفت‌وگو با رییس‌جمهور :  اخبار سیاسی -  نحوه‌ی انتخاب مجری ...



نحوه انتخاب رییس جمهور در آمریکا , مراحل انتخاب رییس جمهور در آمریکا , رییس جمهور در آمریکا چگونه انتخاب می‌شود؟


 اخبار سیاسی -  نحوه‌ی انتخاب مجری گفت‌وگو با رییس‌جمهور

صداوسیما برای اجرای این برنامه چند تن از مجریان توانمند در اجرا را به ریاست جمهوری معرفی کرده است که با هماهنگی و توافق طرفین، از بین این چند نفر، یک یا دو نفر برای اجرای این گفت‌وگو انتخاب می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما توضیحاتی را درباره‌ی گفت‌وگوی زنده تلویزیونی امشب رییس‌جمهور با مردم بیان کرد.

سید تقی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم خاطرنشان کرد: این گفت‌وگوی زنده به شیوه سابق، بعد از خبر 21 از دفتر رییس جمهور پخش خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسش دیگر درباره‌ی مجریان گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور خاطرنشان کرد: صداوسیما برای اجرای این برنامه چند تن از مجریان توانمند در اجرا را به ریاست جمهوری معرفی کرده است که با هماهنگی و توافق طرفین، از بین این چند نفر، یک یا دو نفر برای اجرای این گفت‌وگو انتخاب می‌شوند.

رییس‌جمهور امشب (سه‌شنبه) با مردم به صورت مستقیم گفت‌وگو خواهد کرد.

این گفت‌وگو در ارتباط با مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه اقتصاد از جمله رویکرد دولت در بحث اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، مسائلی مانند تولید، حمل و نقل، سلامت و همچنین رویکرد دولت درباره مسائل سیاست خارجی از جمله تعامل با کشورها و نهادهای بین‌المللی و همچنین مسائل فرهنگی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این سومین گفت‌وگوی زنده روحانی با مردم پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید است
اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو : نحوه‌ی انتخاب مجری گفت‌وگو با رییس‌جمهور