نجات زن اعدامی از چوبه دار در کهکیلویه و بویراحمد :   اخبار حوادث - نجات زن ...



کهگیلویه و بویراحمد , کهکیلویه و بویر احمد , زرد چوبه

 

اخبار حوادث - نجات زن اعدامی از چوبه دار در کهکیلویه و بویراحمد

قرار بود مبلغ ناچیزی به عنوان دیه به خانواده مقتول پرداخت شود و از آنجا که خانواده قاتل از نظر مالی در شرایط خوبی نبودند به ناچار به دنبال خیرینی بودیم که در این امر با ما همکاری کنند.

رییس کانون اصلاح و تربیت و رییس اندرزگاه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنی که به اتهام قتل به قصاص نفس محکوم شده بود، با کمک خیرین از چوبه دار نجات پیدا کرد.
 
به گزارش ایسنا، سید عبدالرحمان توفیقیان گفت: با وساطت افراد ذی‌نفوذ و کمک خیرین و گذشت اولیای دم زنی که در سال‌های گذشته در گچسران مرتکب قتل شده بود، از اعدام رهایی یافت.
 
او با بیان اینکه اولیای دم حاضر شدند با پرداخت دیه این زن را مورد بخشش و عفو قرار دهند، گفت: از خانواده مقتول که با بزرگواری و سعه صدر این داغ بزرگ را به فراموشی سپرده کمال تشکر و قدردانی را داریم.
 
رییس کانون اصلاح و تربیت و رییس اندرزگاه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار بود مبلغ ناچیزی به عنوان دیه به خانواده مقتول پرداخت شود و از آنجا که خانواده قاتل از نظر مالی در شرایط خوبی نبودند به ناچار به دنبال خیرینی بودیم که در این امر با ما همکاری کنند.
 
او گفت: قصاص حق خانواده مقتول و از طرفی وساطت و میانجیگری وظیفه ماست. نباید فراموش کنیم که به همان اندازه که قتل می تواند جامعه را ملتهب کند و از نظر روانی تاثیرات منفی داشته باشد، بخشش و عفو و انتشار این گونه فعالیت‌ها در سطح جامعه می تواند فضای جامعه را امن و آرام کند.
 
بر اساس این گزارش، حکم قصاص قاتل قطعی شده بود و قرار بود که یک ماه پیش حکم اجرا شود که با پیگیری‌های مسئولان قضایی استان اجرای حکم یک ماه به تعویق افتاد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو : نجات زن اعدامی از چوبه دار در کهکیلویه و بویراحمد