نتانیاهو : ایرانی ها غیرتی و متعصب هستند :   نتانیاهو : ایرانی ها غیرتی و متعصب ...



چند ایرانی عضو تلگرام هستند , چرا یک میلیون ایرانی، مشتری سایت‌های مستهجن هستند؟ , ایرانی ها شهوتی هستند

 

نتانیاهو : ایرانی ها غیرتی و متعصب هستند

نتانیاهو با اشاره به اینکه مقامات ایران به طور ناباوری متعصب هستند ، افزود برای ایرانی ها تعصب و غیرتشان حتی از جانشان مهمتر است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی بار دیگر نسبت به هسته ای شدن ایران به دولتمردان آمریکا هشدار داد.

به گزارش عصر ایران نتانیاهو در مصاحبه با برنامه " meet the press" شبکه ان بی سی با اشاره به اینکه ایران با شوروی سابق متفاوت است افزود  در صورت دستیابی آن به سلاح هسته ای نمی توان همانند شوروی سابق این کشور را با بازدارندگی هسته ای مهار کرد.

نتانیاهو با اشاره به اینکه مقامات ایران به طور ناباوری متعصب هستند ، افزود برای ایرانی ها تعصب و غیرتشان حتی از جانشان مهمتر است.

وی با اشاره به اعتراضات جاری در کشورهای اسلامی علیه فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام با ربط دادن این موضوع به قضیه هسته ای ایران افزود :" ایرانی ها محاسبات متفاوتی درباره بقایشان دارند ، آنها در سرتاسر جهان بمبگذاران انتحاری دارند این در واقع همان تعصبی است که در ماجرای اعتراضات اخیر علیه سفارت خانه های آمریکا درکشورهای اسلامی در جریان است. آیا شما می خواهید شاهد باشید که چنین آدم های متعصبی به سلاح هسته ای دست یابند ؟"

وی بار دیگر  با هشدار نسبت به اعتماد ساده اندیشانه به کارکرد بازدارندگی هسته ای در قبال ایران ، افزود : " کسانی که بر این باورند که دست یابی ایران به سلاح هسته ای ممکن است خاورمیانه را با ثبات کند ، استاندارد جدیدی را در حماقت بشری ایجاد کرده اند.

رژیم صهیونیستی در حالی ایران را به تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای متهم می کند که این رژیم بدون امضای معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای صدها کلاهک هسته ای در زرادخانه خود انبار کرده است./عصرایران

 

 


ویدیو : نتانیاهو : ایرانی ها غیرتی و متعصب هستند