نامه‌نگاری برای تایید صلاحیت لنکرانی؟ : نامه‌نگاری برای تایید صلاحیت لنکرانی؟ در ...



نامه نگاری , تایید حکم 16 سال حبس برای نرگس محمدی , درخواست دریافت نشان تایید شده برای صفحه اینستاگرام

نامه‌نگاری برای تایید صلاحیت لنکرانی؟

در این جلسه شورای نگهبان وی را فاقد صلاحیت اعلام کرده است. به نظر می‌رسد شورای نگهبان شرط (مدیر و مدبر بودن) را در وی احراز نکرده است.

به گزارش نیمروز، در همین رابطه یکی از اعضای رسانه‌ای لنکرانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی از تلاش چند جانبه جبهه پایداری برای تغییر این حکم خبر داد.

(ح- ر ) در صفحه گوگل پلاس خود از نامه آیت‌الله مصباح به علما و مراجع در رابطه با باقری لنکرانی و جمع آوری استشهاد از بیست عضو دولت نهم و دهم در رابطه با مدیر و مدبر بودن باقری لنکرانی خبر داد.

گفتنی است در چند روز اخیر جبهه پایداری بر خلاف مواضع گذشته خود با حضور سعید جلیلی در عرصه انتخابات عنوان کرده است که نامزد این جبهه تغییر نخواهد کرد.

باقری لنکرانی: به نفع کسی کنار نمی‌روم

این در حالیست كه باقری لنکرانی روز جمعه گفت: در انتخابات به نفع کسی کنار نمی‌روم و جبهه پایداری هم فقط بنده را معرفی کرده است.

لنکرانی در جمع خبرنگاران در یاسوج در باره اینکه وی توانایی اداره کشور را ندارد، افزود: وزارت خانه بهداشت که بنده متولی آن بودم دومین وزارت خانه بزرگ کشور است و متوسط سواد این وزارت خانه از متوسط همه وزارت خانه‌ها بیشتر است و توانایی اداره کشور را دارم. وی با اشاره به شایعات کنار رفتن وی به نفع جلیلی گفت: جبهه پایداری هویت واحدی دارد و تصمیمات لازم در شورای مرکزی و شورای فقاهتی گرفته می‌شود و جبهه پایداری هم بنده را معرفی کرده است نه فرد دیگری را.

لنکرانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حمایت دولت از وی گفت: به هیچ وجه با جریان حاشیه دولت تعامل ندارم و حتی در صورتی که آنها اعلام حمایت کنند، بنده از آنها اظهار برائت می‌کنم./بهارنیوز

 

 

 

 


ویدیو : نامه‌نگاری برای تایید صلاحیت لنکرانی؟