ناطق نوری: احمدی نژاد بگوید چرا تهمت زد/هرکس ثابت کند "کاله" مال من است، سندش مال او :



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:احمد ناطق نوری ، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال etedaal.ir ، گفت: اگر اصولگرایان در 8+7 به توافق نرسند ، قطعا آسیب می بینند ؛ هرجا تفرقه ایجاد شود ، شکستی در پیش خواهد بود ؛  امیدوارم این تعامل به وجود بیاید و گروه های اصولگرا قطعه قطعه و شعبه شعبه نشوند.

 

نماینده مردم محمود آباد و نور افزود: امیدواریم آقای احمدی نژاد و حامیانش ائتلاف کنند با اصولگرایان ، چون اگر لیست جدا گانه ای از سوی آنها داده شود ، قطعا شکست خواهند خورد، و با اقبال مردم روبه رو نخواهند شد .

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: هر گروهی جدای ترکیب اصلی اصولگرایان ، در صحنه انتخابات حاضر شود ، شکست می خورد ، ما در خانواده هم بدین گونه رفتار می کنیم ، وقتی می بینیم بچه ای تند روی می کند نصیحتش می کنیم؛ جبهه پایداری ، جدای اصولگرایی چه چیز را می خواهید بگویید که از ابتدا شالوده ی آن ریخته شده است؟ همین نفس تشکیل جبهه پایداری، نشانه افتراق و تجزیه است ؛ جایی که تفرقه ایجاد شود ، به موفقیت نمی رسیم ، جبهه پایداری از آن گروه های سلیقه ای است که به دنبال سلایق خاص است.

وی افزود: می گویند انقلاب بچه های خود را می خورد؛ الان هم سخنان برخی از این آقایان ، مصداق همین حرف است ، می گویند انقلابی ها بروند کنار ، اینها دیگر نمی فهمند و ما می فهمیم ، کار را بدهید دست ما تازه وارد شده ها به عرصه سیاست.

ناطق ادامه داد: برخی از همین آقایان یک مرتبه آمدند و عاشق یک آدمی شدند و همه چیز را پای او قربانی کردند و حالا بسیاری از باورهای آنها از بین رفته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه گفت: اصلاح طلبان باید در انتخابات حضور داشته باشند ، درست است که حوادثی روی داد و عده خاصی نادرست برخورد کردند ، اما به نفع همه است که تمام فکرها در انتخابات حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: به اصلاح طلبان توصیه می کنم به میدان بیایند و  وارد انتخابات شوند ، نقطه نظرات خود را نیز بگویند ، مشکلی نیست ، همه ما پای این انقلاب ایستاده ایم و در میان خود شهید و جانباز داریم.

عضو هیات رییس مجلس در ادامه با اشاره به فساد مالی اخیر در کشور گفت: قضاوتی روی فساد مالی اخیر ندارم اما حساس هستم که دولت چرا حساس نمی شود ، کسانی که اینقدر شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی را دادند، اما تا به امروز کسی را معرفی نکرده اند و اگر کرده اند آمدند و گفتند که همه دزدند و الان چیزی نمی گویند.

وی افزود: دولت آقای احمدی نژاد باید حساس تر شود ؛ نمی توان گفت حادثه خاصی اتفاق نیفتاده است؛ این مسائل به انقلاب ما ضربه می زند و مردم را نا امید می کند. اگر ما همیشه راست بگوییم ، نجات پیدا می کنیم ؛ اما اگر بخواهیم فقط خود را تبرئه کنیم دروغگو خواهیم شد ، اشکالی ندارد اگر خطا  و اشتباه می کنیم به مردم بگوییم اشتباه کرده ایم ، اهمال کرده ایم و عذر خواهی کنیم.

ناطق تصریح کرد: سلیقه آقای احمدی نژاد این است که تنها عده ای را دور و بر خود نگه می دارد و فراتر نمی رود ، آقای رحیمی حتی اگر بدون حاشیه و مشکل هم باشند و آدم خوبی هم باشد ، برای رسیدگی به این پرونده مناسب نیستند.

وی گفت: اشتباه و خبط آقای احمدی نژاد این بود که سازمان برنامه و بودجه را تعطیل کرد و همه این امور را داد دست یک نفر که به هیچ عنوان حساب رسی بلد نیست و این ریشه بسیاری از مشکلات است. ما در کشور مدیریت برنامه ریزی نداریم ، ایشان اگر سازمان برنامه و بودجه را نمی پسندید ، عناصر آنجا را درست می کرد،  نه اینکه به کل منحل کند ؛ آنجا کارشناسان حسابرسان خبره  و با تجربه ای بودند که کار می کردند. الان کارشناسان دستشان بسته است و  این اشتباه یکی از اشتباهات آشکار و قطعی احمدی نژاد بود.

احمد ناطق نوری تصریح کرد: قضاوت نهایی درباره عملکرد همه ما با مردم است ، درباره شعار " پاک ترین دولت" هم مردم باید نظر بدهند ، قضاوت با آنهاست و آنها هرچه ببینند را قضاوت می کنند .

وی در ادامه با اشاره به حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت: برای ما حفظ نظام از اوجب واجبات است ، در مناظره های انتخاباتی آقای احمدی نژاد که ایشان آمد و آن حرف ها را درباره خانواده ما در تلویزیون زد و حرفهایی که نه پخته بود ، نه منطقی ؛ نه استدلالی داشت و سراسر اتهام بود ؛ اما با تمام این اوصاف ما نه با نظام مان قهر کردیم نه با دولت  وی وارد چالش شدیم .ما کسانی نیستیم که تملق بگوییم و چاپلوسی کنیم و از روی حب و بغض کاری کنیم ؛ ما یک فصل الخطاب داریم که به دنبال آن و در چارچوب آن حرکت می کنیم.

وی افزود: با ابزار گناه و دروغ آدم به جایی نمی رسد و سرانجام خودش از بین می رود ، سه چیز اساس جامعه را به هم می ریزد اول غیبت ، بعد تهمت و در آخر دروغ این سه چیز اساس جامعه را به هم می ریزد ؛ حرفهایی زده شده ، حالا آقای علی اکبر ناطق نوری در کشور بدود و بگوید کدام یک از فرزندانم میلیونر هستند و میلیونر نیستند؟ آقای احمدی نژاد بیاید لیست بدهد فرزندان ناطق اینها را دارند و اگر چیزی برای ارئه ندارد ، بگوید که چرا تهمت زد.

ناطق ادامه داد: من 26 سال است نماینده هستم ، خیلی ها زندگی من را شخم زدند که ببینند چه دارم اما چیزی نیافتند ، می گویند کاله مال ناطق است ، من هم می گویم هرکس ثابت کنند سندش مال او ؛ در کجای دنیا بر سر شخصیت های ملی و سیاسی شان چوب حراج می زند.

عضو هیات رییس مجلس در خاتمه با اشاره به طرح سوال از رییس جمهور و چالش های پیش آمده پیرامون آن گفت: سوال از رییس جمهور هنوز در هییت رییسه مطرح نشده اما اجماع سوال کردن یا نکردن از رییس جمهور منوط به بررسی های مختلف ست ، اگر به جمع بندی برسیم ؛ دستمان برای مطرح کردن سوال پر خواهد بود ، اگر دست خالی سوال کنیم خوب نیست ،سوال بی پشتوانه تنها جو را متشنج می کند و چیزی را عاید مردم نمی کند.../انتخاب


ویدیو : ناطق نوری: احمدی نژاد بگوید چرا تهمت زد/هرکس ثابت کند "کاله" مال من است، سندش مال او