ناصرنصیر به «مجلس ضربت زدن» آمد : رامین ناصرنصیر به گروه بازیگران نمایش «مجلس ...


رامین ناصرنصیر به گروه بازیگران نمایش «مجلس ضربت زدن» کار جدید محمد رحمانیان پیوست. خبرگزاری ایسنا:  رامین ناصرنصیر به گروه بازیگران نمایش «مجلس ضربت زدن» کار جدید محمد رحمانیان پیوست.

این بازیگر که سال گذشته با نمایش «چمدان» روی صحنه بود، خرداد امسال در نمایش «مجلس ضربت زدن» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ناصرنصیر که پیش از این در نمایش «ترانه‌های محلی» و نمایشنامه‌خوانی «شب سال نو» با رحمانیان همکاری داشت، در نمایش «مجلس ضربت زدن» در کنار بازیگرانی چون امیر جعفری، اشکان خطیبی،سینا رازانی، رضا مولایی و مهتاب نصیرپور بازی می‌کند.

نمایش «مجلس ضربت زدن» نوشته بهرام بیضایی است که تاکنون اجرای عمومی نشده است. این نمایش با کارگردانی رحمانیان نیمه دوم خرداد ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

رحمانیان پیش از این همین نمایشنامه را نمایشنامه‌خوانی کرده بود اما امسال آن را در قالب اجرای عمومی به صحنه می‌برد. او پیش از این به ایسنا گفت که هیچ بخشی از متن را حذف نمی‌کند و شروط بیضایی را که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می‌کند، پذیرفته است.

به گزارش ایسنا، «نمایش ضربت زدن» که حدود 15 سال قبل توسط بهرام بیضایی نوشته شده، درباره شخصیت و ضربت خوردن امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) است که در کنار آن داستان دیگری هم با محوریت یک نمایشنامه‌نویس و گروهی تئاتری برای نگارش داستانی درباره حضرت امیرالمومنین (ع) شکل می‌گیرد.

این نمایش ماه رمضان در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

در متن بیضایی نقش نویسنده را یک مرد بازی می‌کند اما ازآنجاکه در اجرای عمومی نمایش شرایط همکاری رحمانیان با بازیگران مورد نظرش فراهم نشد، با موافقت بیضایی قرار شد مهتاب نصیرپور این نقش را ایفا کند.

از دیگر عواملی که حضورشان در این نمایش قطعی شده، می‌توان به محسن شاه‌ابراهیمی (مدیر هنری)،‌ عبدالله اسکندری (طراح گریم)، اشکان خطیبی (مشاور کارگردان و مجری طرح)،‌ فردین خلعتبری (موسیقی) و مهدی ساکی (طراح حرکات رزمی) اشاره کرد.

همچنین بخشی از موسیقی این نمایش توسط فردین خلعتبری در استودیو ضبط می‌شود و بخشی دیگر آواها و صداهایی از سازهای بدوی است که از گوشه و کنار جهان جمع‌آوری شده و توسط مهدی ساکی و زیر نظر فردین خلعتبری به طور زنده اجرا می‌شود.


ویدیو : ناصرنصیر به «مجلس ضربت زدن» آمد