ناجا: نگرانی در تامین امنیت مرزها نداریم : فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود ...


فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود تهدیدات دشمنان هیچ نگرانی در تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود تهدیدات دشمنان هیچ نگرانی در تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

سردار قاسم رضایی ظهر امروز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰۰ کیلومتری مرزهای کشور اشرافیت داشته و با وجود تهدیدها دغدغه امنیت در مرزهای ما وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به امنیت پایدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود تهدیدات دشمنان نظام در آن سوی مرزها، دغدغه‌ تامین امنیت وجود نداشته و کوچکترین تحرکات دشمنان رصد می شود.

سردار رضایی ادامه داد: در طول سالیان گذشته با وجود تهدیدات فراوان دشمنان نظام اقدامات امنیتی مطلوب انجام و امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور برقرار شده است.

وی به تحرکات گروهک تروریستی پژاک اشاره کرد و گفت: شرارت‌های آنان با اقدام به موقع نیروهای مرزبانی در سریع ترین زمان ممکن کنترل و خنثی شد.

سردار رضایی تکفیری‌های داعش را ویروسی سرطانی توصیف کرد و گفت: داعش امروز به تهدید جهانی تبدیل شده و علاوه بر ایجاد ناامنی در عراق و سوریه به تازگی در افغانستان، پاکستان، اردن، یمن و ترکیه نیز ایجاد مشکل کرده است.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: دشمنان ما به اشرافیت جمهوری اسلامی ایران بر مرزهای کشور کاملا واقف و آگاه‌اند و هم اکنون نیز اشراف کامل درمرزهای نظام وجود دارد.

وی تجهیز مرزبانی استان کرمانشاه را از اولویت‌های مرزبانی عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت این استان به زودی اقدامات لازم برای تجهیز مرزبانی کرمانشاه انجام می شود.

سردار رضایی با ابراز رضایت از امنیت موجود در مرزهای استان کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تهدیدات گروهک تکفیری داعش در کشور عراق را به خوبی کنترل کرده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

 وی تاکید کرد: استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی میزبان زوار بسیاری از سراسر کشور است و باید بر امنیت موجود در مرزهای استان در این ایام افزوده شود.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان از عملکرد مثبت سردار شیخی ابراز رضایت کرد و گفت: سردار پاکباز در مسیر تلاش‌های سردار شیخی به ویژه در راستای تامین امنیت زوار تلاش کند.


ویدیو : ناجا: نگرانی در تامین امنیت مرزها نداریم