میهایلوویچ: به نخستین هدف‌مان رسیدیم : سرمربی میلان بعد از صعود به فینال جام ...


سرمربی میلان بعد از صعود به فینال جام حذفی ایتالیا اعلام کرد تیمش به نخستین هدف خود رسیده است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، روسونری در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا جشنواره گل به راه انداخت و با پنج گل برابر تیم دسته سومی الکساندریا به پیروزی رسید تا به فینال راه یابد.

شاگردان سینیشا میهایلوویچ باید در دیدار نهایی به مصاف برنده یوونتوس و اینتر بروند تا در صورت پیروز شدن، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

سرمربی میلان از اینکه تیمش توانسته به فینال جام حذفی راه پیدا کند، بسیار خوشحال است. او در مورد این دیدار گفت: رسیدن به فینال برای ما بسیار مهم بود. بعد از 13 سال توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم و این موفقیت بزرگی برای ما به شمار می آید. همه ما خوشحالیم. یکی از اهداف ما از ابتدای فصل حضور در فینال جام حذفی بود و خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتیم. پیروزی پرگل و روحیه بخشی بدست آوردیم و ثابت کردیم که شایسته حضور در فینال هستیم. تنها و تنها به پیروزی در دیدار فینال و کسب عنوان قهرمانی فکر می کنیم.

مارلو بالوتلی، مهاجم جنجالی میلان گل پنجم تیمش را در این دیدار در دقایق پایانی به ثمر رساند و جالب اینکه خوشحالی هم نکرد. میهایلوویچ درباره این رفتار بالوتلی گفت: به خاطر نمی آورم آخرین باری که بالوتلی خوشحالی کرده باشد، به چه زمانی برمی‌گردد. او معمولا بعد از گلزنی، کمتر خوشحالی می کند. درست است او در این دیدار گلزنی کرد اما هنوز از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر نمی برد و به مرز آمادگی کامل نرسیده است. بالوتلی و ژرمی منز خوب بازی کردند اما آنها هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند و به زمان نیاز دارند.

سرمربی میلان در پایان سخنانش درباره این سوال که دوست دارد تیمش در دیدار فینال با اینتر بازی کند یا یوونتوس نیز به صحبت پرداخت و گفت: برای ما فرقی نمی کند در فینال با چه تیمی بازی کنیم چراکه تنها به پیروزی و بالا بردن جام فکر می کنیم. اگر ناچار باشم یکی از تیم ها را انتخاب کنم، دوست دارم یوونتوس را انتخاب کنم چراکه حتی اگر در فینال هم برابر این تیم بازنده شویم، باز در سوپر جام هم به مصاف این تیم خواهیم رفت و این بدین معنا است که شانس حضور در دو فینال را داریم.

میهایلوویچ اینگونه پیش بینی کرده که یوونتوس در سری A عنوان قهرمانی را بدست آورد. در این حالت، سوپر جام هم بین یوونتوس و میلان برگزار خواهد شد و شاگردان میهایلوویچ این شانس را دارند که در دو جام عنوان قهرمانی را بدست آورند که این افتخار بزرگی برای او به شمار می رود.


ویدیو : میهایلوویچ: به نخستین هدف‌مان رسیدیم