میشل اوباما: دوست دارم «بیانسه» شوم : «میشل اوباما» بانوی اول آمریکا در آخرین ...


«میشل اوباما» بانوی اول آمریکا در آخرین سال ریاست جمهوری همسرش در مصاحبه ای که داشته از آرزوهایش حرف زده و گفته است دوست دارد «بیانسه» شود.


روزنامه هفت صبح: «میشل اوباما» بانوی اول آمریکا در آخرین سال ریاست جمهوری همسرش در مصاحبه ای که داشته از آرزوهایش حرف زده و گفته است دوست دارد «بیانسه» شود. چندی پیش بود که بیانسه نامه ای خطاب به میشل نوشت و او را زنی «صادق، فروتن و نمونه ای بی نظیر از یک زن آفریقایی- آمریکایی» خواند و گفت «خوشحال است که دخترش در دنیایی بزرگ می شود که آدم هایی همچون او در آن زندگی می کنند.» میشل اوباما نیز در پاسخ به او توئیت کرد: «برای این نامه شگفت انگیز ممنون و تشکر از اینکه تو الگویی برای همه کودکان دنیا هستی.»

دوست دارم , میشل اوباما , عشقم دوست دارم

 علاوه بر این، خانم خواننده و بانوی اول از سال 2010 برنامه مشترکی را موسوم به «جسم تان را تکان بدهید» برای مقابله با تنبلی جوانان آمریکایی به راه انداخته اند. البته این مسئله بر کسی پوشیده نیست که بیانسه روابط نزدیکی با کاخ سفید دارد و حتی برای تولد اوباما به صورت اختصاصی 30 دقیقه به اجرای کنسرت پرداخت. حتی زمزمه هایی مبنی بر رابطه مخفیانه بیانسه و باراک اوباما منتشر شده بود که ظاهرا در دوستی میشل و بیانسه تاثیری نداشته است.


ویدیو : میشل اوباما: دوست دارم «بیانسه» شوم