میز غذاخوری های کوچک و مدرن : یک تیر و دو نشان. کافی است همین الان به نزدیک‌ترین ...


یک تیر و دو نشان. کافی است همین الان به نزدیک‌ترین نجاری محل بروید و از او بخواهید برای‌تان یک طاقچه بسیار ساده بسازد که قسمت کناری آن با لولا جدا شده باشد. وب سایت چیدانه: یک تیر و دو نشان. کافی است همین الان به نزدیک‌ترین نجاری محل بروید و از او بخواهید برای‌تان یک طاقچه بسیار ساده بسازد که قسمت کناری آن با لولا جدا شده باشد.

8 میز غذاخوری کوچک در خانه ای با دکوراسیون مدرن

طراحی مدرن خانه کوچک , دکوراسیون های مدرن حمام و سرویس بهداشتی های کوچک , طراحی مدرن خانه های کوچک

یکی بشقاب به دست جلوی تلویزیون و آن دیگری روی تخت اتاق لم داده و همین‌طور که با تلفن همراهش سر و کله می‌زند غذایش را هم می‌خورد. خیلی هم آدم‌های مقیدی باشند روی اپن آشپزخانه روی صندلی‌هایی که نشستن روی‌شان مهارت می‌خواهد می‌نشینند و غذا را کنار هم می‌خورند و می‌روند. این تصویری است که این روزها وقتی فضای محدود خانه داشتن یک میز غذاخوری را محال کرده در خانه خیلی‌ها دیده می‌شود. این جور مواقع فقط باید دنبال ایده بود؛ ایده‌هایی که خانه‌های کوچک امروزی را صاحب یک میز مشترک کند و اعضایش را کنار هم بنشاند.با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



5 سبک دکوراسیونی که از مد نمی افتند!

خانه های کوچک مدرن , تزیینات مدرن دیوار های منزل کوچک , میز غذاخوری مدرن

تا به حال به چیزهایی که هیچ وقت از مد نمی افتند دقت کرده اید؟ مثلا بعضی سبک های دکوراسیونی که از بچگی آن ها را به یاد می آوریم و همیشه هم همه جا آن ها را دیده ایم. سبک هایی مثل سبک لوکس، کلاسیک و یا سبک سنتی ایرانی، امروز با چیدانه همراه باشید تا با هم سبک های دکوراسیونی و ویژگی های آن را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دکوراسیون کافی شاپ کوچک، کرنر کافه در شیراز!

میرزا کوچک خان , نقاشی مدرن , کوچک کردن شکم

کافه برای من حکم یک میعاد گاه مقدس را دارد! آنقدر که گاهی خل وارانه دوست دارم پیگیر رفتار یکی از آن روشن فکرهای تاریک نشین باشم! خل وارانه هم یکی دیگر از آن واژه های ابداعی بنده است! انگار همین دیروز بود...تو بودی که پشت میزنشستی و به اصرار من دست خطی زیر شیشه ی میز چوبی با رومیزی های قرمز چهارخانه گذاشتی... آرام پشت یک فاکتور که گارسون برایت جای کاغذ کاهی نوستالژیک آورده بود  نوشتی " کاش بشود...!" و من در این همه خواستن غرق نشدم...! در آن که تو چطور این همه سال نمی دانستی استعداد ذاتی در نوشتن "هایکو" داری غرق شدم...! و وقتی این را گفتم باز تکرار کردی "کاش بشود...!"

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



رانر رومیزی کلید تزیین میز غذاخوری

مدرن , آشپزی مدرن , کوچک کردن بینی

پارچه ها را می توان عناصری دانست که با طرح و نقش های خود به خانه روح و جان می بخشند و با بافت های زیبایشان به خانه عمق و بعد می دهند. پارچه ها می توانند نقش های زیادی در خانه داشته باشند، مثلا می توانند پارچه های رومبلی باشند، یا پرده و فرش و کوسن باشند. اما به نظرم راجع به این ها زیاد صحبت کرده ایم و شاید بد نباشد که این بار به نقش متفاوت تری از پارچه ها در خانه بپردازیم؛ رانر برای تزیین میز غذاخوری. در این مطلب می خواهیم انواع رانرها با طرح های متفاوت را بررسی کنیم و ببینیم که هر کدام از آن ها برای چه سبک میز غذاخوری مناسب است؛ فکر می کنم که این مطلب برای تان جذاب باشد پس پیشنهاد می کنم تا انتهای آن با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : میز غذاخوری های کوچک و مدرن