میزان طلب علی دایی از باشگاه پرسپولیس :   اخبار ورزشی - 300 + 600 + 840 میلیون ...



میزان درآمد باشگاه پرسپولیس در سال 95 , باشگاه پرسپولیس , پروین مراسم پیشکسوتان ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد

 

اخبار ورزشی - 300 + 600 + 840 میلیون تومان؛
میزان طلب علی دایی از باشگاه پرسپولیس

سرمربی سابق سرخپوشان چیزی بیش از 1.7 میلیارد تومان از پرسپولیس باید بگیرد.

دستیاران علی دایی برای تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس چک گرفتند و طبق توافق با باشگاه 40 درصد قراردادشان را خواهند گرفت. این مساله درخصوص علی دایی هم به احتمال زیاد انجام خواهد شد و باشگاه با همین مدل با سرمربی برکنار شده‌اش تسویه حساب خواهد کرد.

برای این منظور گفته می‌شد یا دایی یا نماینده‌اش طی امروز و فردا به باشگاه پرسپولیس خواهند رفت و با مدیران این باشگاه درخصوص نحوه تسویه حساب مذاکره می‌کنند.

اما طلب علی دایی از پرسپولیس چقدر است؟ گفته می‌شود دایی بابت قرارداد فصل قبلش 600 میلیون تومان از پرسپولیس می‌خواهد ضمن اینکه 300 میلیون تومان هم از دوره قبل حضورش در پرسپولیس طلبکار است (که البته گفته شده رویانیان با پرداخت این مبلغ او را به پرسپولیس آورد).

به غیر از اینها مبلغ این فصل دایی هم چیزی نبود که به سادگی از آن بگذریم. رقم قرارداد این فصل دایی دو میلیارد و یکصد میلیون تومان بوده که اگر باشگاه بخواهد 40 درصد آن را پرداخت کند می‌شود چیزی حدود 840 میلیون تومان.

با این حساب اگر مطالبات دوره قبلی حضور دایی در پرسپولیس از سوی رویانیان به او پرداخت نشده باشد دایی چیزی بیش از 1.7 میلیارد تومان از پرسپولیس باید بگیرد که باید دید حمیدرضا سیاسی که مصر است زودتر با دایی تسویه حساب کند چگونه این پول را تهیه و به سرمربی سابق پرداخت خواهد کرد.

اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو : میزان طلب علی دایی از باشگاه پرسپولیس