مکان های عجیبی که می توانید آنها را اجاره کنید : اگرچه که اقامت در هتل های ...


اگرچه که اقامت در هتل های پرستاره و ویژه با امکاناتی که در اختیارتان هست، اقامتی راحت و به یادماندنی است اما گاهی ماندن در مکان های متفاوت و گاه عجیب هیجان داستان سفرتان را دوبرابر می کند.  وب سایت توریسم آنلاین: اگرچه که اقامت در هتل های پرستاره و ویژه با امکاناتی که در اختیارتان هست ،اقامتی خوب ؛راحت و به یادماندنی است اما گاهی ماندن در مکان های متفاوت و گاه عجیب هیجان داستان سفرتان را دوبرابر می کند.

"ایر بی ان بی" (Airbnb) وب سایتی است که در آن انواع مختلف مکان های اقامتی معرفی و کرایه داده می شود و برای آنهایی که اهل یافتن جاهای منحصر به فردند می تواند پیشنهادهای جالبی داشته باشد.

در ادامه فهرست 8 تایی مکان های اجاره ای ما را بخوانید و کمی تعجب کنید!

1. این قلعه تاریخی در "یورکشایر" انگلستان دارای 15 اتاق بزرگ با پنجره های گوتیک و برجک های "Turret" که در فهرست اجاره ای برای گردشگران علاقه مند است.

آیا می‌توانید در این عکس، یک گوشی موبایل پیدا کنید؟ , 10 مکان ترسناک که بازدید از آنها توصیه نمی شود , دانه های انار را جدا کنید، آنها را دز مخلوط کن بریزید



2. برج فانوس دریایی در سال 1840 در بندر واشنگتن –نیویورک- ساخته شد.در سال 1920 این برجک تبدیل به مخفی گاه یک قاتل زنجیری شد و محافظان امروزی آن از شنیدن صداهای مختلف از جمله جیغ کشیدن یا رفت و آمد خبر می دهند اما با این حال برج فانوس برای اقامت به علاقه مندان اجاره داده می شود.

مکان های عجیبی چر ترکیه , استارتاپ مکان اجاره ,  اگر بخواهید یک مکان را برای بازدید انتخاب کنید



3. یک کلبه در یک جزیره خصوصی پیشنهاد بعدی است که در انتاریو ،کانادا قرار دارد و نزدیکترین تجربه حیات وحش این سرزمین را امکان پذیر کرده است.

ذاهای عجیبی که هرگز آنها را امتحان نخواهید کرد  , مکان های دوچرخه اجاره در تهران , مواردی که باید در هنگام خرید گوشی دست دوم حتما آنها را تست کنید



4. آپارتمانی کوچک در یک برج ساعتی واقع در لندن با چشم اندازی از این شهر تجربه ای خاص است. البته ساعت برج کار نمی کند پس نباید نگران بیدار شدن با نواختن زنگ های ساعت بود.

اجاره خودرو , اجاره ویلا تک خواب در متل قو , اجاره ماشین



5. یک اتاق متفاوت که در حقیقت یک بشکه است.این اتاق بشکه ای در "اوستبورن" -آلمان- قرار دارد.

اجاره آپارتمان ساقدوش , اجاره ماشین تهران , اجاره آپارتمان



6. اولین نمونه معماری کپسولی دنیا برای استفاده واقعی ،"برج تاریخی کپسولی" واقع در توکیو-ژاپن- است که هر کپسول حداکثر تا 2 نفر را جای می دهد.

اجاره ویلا , اجاره آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان هروی



 7. یکی از بهترین تجربه ها در "آمستردام" –هلند- اجاره خانه قایقی است که امکانات یک هتل را به مسافران می دهد و درست در نزدیکی جاذبه های گردشگری ،بازارهای غذایی و حمل و نقل عمومی شهر قرار گرفته است.

اجاره خانه در تهران , اجاره خانه , اجاره ماشین در کیش



8. جزیره "سادورینی" در یونان که به خاطر غروب زیبا و ساختمانهای سفیدپوشش مشهور است،اقامت در یک آسیاب بادی را پیشنهاد می دهد.

اجاره ویلا در شمال , اجاره مغازه , کلیک کنید


ویدیو : مکان های عجیبی که می توانید آنها را اجاره کنید