موضع‌گیری استقلالی‌ها علیه آندو تیموریان/ یعقوب کریمی مصدوم شد : بازیکن تیم ...



آندو تیموریان , موضع گیری , کامنت یعقوب کریمی برای کیم کارداشیان

بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش مصدوم شد.

 تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل پدیده خراسان از ساعت 18 امروز در کمپ این باشگاه و با حضور 70 نفر از هواداران استقلال برگزار شد.

* یک گروه فیلمبرداری که ظاهرا متعلق به علی نظری جویباری معاون ورزشی استقلال است در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و به تهیه مستندی از تمرین استقلال و تصویربرداری از نظری جویباری و امیر قلعه‌نویی پرداخت.

* هنگامی که تصویربرداری از نظری جویباری به پایان رسید کادر فنی استقلال و امیر قلعه‌نویی با نظری جویباری شوخی می‌کردند و به او می‌گفتند که قرار است سوپر استار تیم شود.

* هواداران حاضر در تمرین در مورد اظهارات آندرانیک تیموریان در یکی از روزنامه‌های ورزشی که علیه امیر قلعه نویی و کادر فنی استقلال، صحبت کردند و برخی از آنها علیه بازیکن پیشین استقلال و فعلی تراکتورسازی تبریز موضع گرفتند. همچنین شاهرخ بیانی به دلیل صحبت‌هایی که آندو علیه آنها کرده بود ناراحت بود.

* دوربین باشگاه خبرنگاران جوان در تمرین استقلال حضور داشت و درباره بدنسازی تیم‌ها به تهیه گزارش پرداخت.

* رضا رجبی مشاور امیر قلعه‌نویی با لباس ورزشی به وسط زمین رفت و با سرمربی استقلال به یاد دوران حضورشان در استقلال روپایی زدند. نکته جالب اینکه بین آنها کری زیادی هم وجود داشت. رجبی که هوای گذشته به سرش زده بود سعی می‌کرد با بازیکنان تمرین کند که امیرحسین صادقی به شوخی به رجبی گفت که فوتبالیست نبوده‌ است.

* تمرین آبی‌پوشان شامل دویدن دور زمین، بازی آقاوسط و فوتبال دورن تیمی در 2 گروه سبز و نارنجی بود. در فوتبال درون تیمی امیر قلعه‌نویی بارها با صدای بلند به بازیکنانش تذکر می‌داد.

* یعقوب کریمی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود امروز بار دیگر مصدوم شد و نتوانست به تمرینات ادامه دهد. مصدومیت کریمی باعث نگرانی کادر فنی شد.

* با توجه به اینکه گفته می‌شود تیم پدیده خراسان به دلیل مشکلات مالی احتمالا نتواند برای دیدار مقابل استقلال حضور یابد کادر فنی آبی‌پوشان به دنبال این بودند که بدانند وضعیت این تیم چگونه است.

* میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در تمرین امروز اعلام کرد نامه شکایت باشگاه استقلال از ملوان انزلی به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم در دیدار مقابل استقلال را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحویل داده است.

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : موضع‌گیری استقلالی‌ها علیه آندو تیموریان/ یعقوب کریمی مصدوم شد