موشك كاغذی‌های هوشمند : این هواپیمای كاغدذی كه دارای تراشه هوشمند است، این ...


این هواپیمای كاغدذی كه دارای تراشه هوشمند است، این امكان را می‌دهد كه بتوان از راه دور آن را كنترل كرد. كافه سینما: همه ما در زمان كودكی‌مان برای یك بار هم كه شده با موشك‌های كاغذی كه می‌ساختیم یا برایمان می‌ساختند بازی كرده‌ایم. چیزی كه امروز برای كودكان نسل جدید بیشتر به شوخی شبیه است. اما حالا با وجود Power Up كه قرار است تابستان سال آینده به بازار بیاید، كودكان نسل تكنولوژی هم می‌توانند درك كنند بازی با موشك كاغذی دوران ما چه حس وحالی داشته. این هواپیمای كاغدذی كه دارای تراشه هوشمند است، این امكان را می‌دهد كه بتوان از راه دور آن را كنترل كرد.

کارت ملی هوشمند , ثبت نام کارت ملی هوشمند , خانه هوشمند

مدل جدید از این هواپیما كه PowerUp FPV نام دارد، علاوه بر این كه یك هواپیمای كاغذی كنترل از راه دور است، می توان آن‌را كه بیشتر به اسباب‌بازی تكنولوژیكی می‌ماند اما همچون هواپیمای بی‌سرنشین عمل می‌كند، در فضای مجازی هم كنترل كرد. بله درست است. شما می‌توانید در حالی كه هواپیمای دوست داشتنی‌تان در حال پرواز است، آن را ببینید و با چرخش سر خود آن‌را از طریق دوربین فضای مجازی كه بر چشم دارید هدایت كنید.

تراشه‌های روی هواپیما شامل دو ملخ هستند كه بر روی دم هواپیما قرار گرفته‌اند و بخش‌های الكترونیكی كه در جلو هواپیما تعبیه شده‌اند. این بخش‌های الكترونیكی همچنین شامل سه ژیروسكوپ (وسیله‌ای برای تعیین موقعیت) محوری، سرعت‌سنج، فشار سنج، وای فای، كارت حافظه برای ضبط ویدئویی، باتری لیتیوم و البته دوربین وی‌جی‌ای هستند كه تا ارتفاع حدود 9 متر قابلیت فیلمبرداری دارند.

كاربران از طریق برنامه كاربردی ضمیمه شده به ان هم می توانند PowerUp FPV را به پرواز در بیاورند و Google Cardboard VR یا همان دوربین مجازی ساز گوگل و گیم پد مجازی هم از دیگر روش‌های به پرواز دراوردن این هواپیمای كاغذی است. قیمت احتمالی برای این محصول 199 دلار خواهد بود.

ساعت هوشمند , پیگیری کارت ملی هوشمند , سیب طلایی هوشمند


ویدیو : موشك كاغذی‌های هوشمند