مورینیو: حس پیروزی را فراموش کرده بودم : سرمربی چلسی پس از پیروزی در لیگ قهرمانان ...


سرمربی چلسی پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا گفت که حس پیروزی را فراموش کرده بود. او از شکست تیم‌های بزرگ فوتبال انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، چلسی که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روزهای کابوس واری را پشت سر می‌گذارد در لیگ قهرمانان اروپا آبرو داری کرد و موفق شد برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس به چهار گل به پیروزی برسد تا تنها تیم انگلیسی باشد که در هفته نخست به پیروزی می سد چرا که هر سه تیم منچستریونایتد، منچستر سیتی و آرسنال برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی از پیروزی در گام نخست خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: احساس پیروزی را فراموش کرده بودم. مدتها بود که پیروزی را احساس نکرده بودم. واقعا پیروز شدن در یک بازی احساس بسیار زیبایی به انسان می دهد. این دیدار آزمون خوبی برای چلسی بود و باید بازیکنان در آن توانایی خود را ثابت می کردند.

او ادامه داد: وقتی همه چیز بر ضد شما است باید هوشیار باشی و احتیاط را رعایت کنی. بازی خوبی بود و من از نتیجه و عملکرد تیم رضایت دارم.

مورینیو درباره عملکرد ضعیف تیم های بزرگ لیگ جزیره در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا گفت: این نتایج واقعا ناراحت کننده و آزار دهنده است. من اصلا خوشحال نیستم. بله دوست دارم که سیتی، آرسنال و منچستر یونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس بازی را واگذار کنند اما اصلا دوست ندارم که در لیگ قهرمانان اروپا بازنده باشند. به نظر می رسد که شرایط تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا روز به روز در حال بدتر شدن است. وقتی تیم های انگلیسی از 12 امتیاز تنها 3 امتیاز را کسب می کنند بدون شک این خبر بسیار بدی برای لیگ جزیره و فوتبال انگلیس است.


ویدیو : مورینیو: حس پیروزی را فراموش کرده بودم