موافقت هامبورگ برای بازی با پرسپولیس : مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای ...


مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند. خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از حضور در آلمان و مذاکراتی با باشگاه هامبورگ خواستار حضور این تیم در ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه که در آن بزرگان قرمز‌پوش مانند مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری و برخی بازیکنان دیگر که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند اما برای آنها مراسمی در حد نامشان گرفته نشد دعوت کردند.

در این بین مهدوی‌کیا نیز پس از حضور در آلمان با هامبورگی‌ها مذاکراتی داشت که بالاخره شب گذشته باشگاه هامبورگ در نامه‌ای رسمی به محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در ماه ژانویه سفری به تهران برای انجام بازی دوستانه با پرسپولیس داشته باشد.

در این نامه مسئولان باشگاه هامبورگ نوشته‌اند: ما برای باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس ارزش زیادی قائل هستیم و امیدواریم با توجه به اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم جواب ما را زودتر بدهید.

همچنین هامبورگی‌ها به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که سال آینده در تورنمنت باشگاه هامبورگ این تیم نیز قطعا دعوت خواهد شد.

مسئولان هامبورگ در نامه خود برای سفر به تهران، محل اقامت، هزینه‌های سفرشان، ترانسفر و برخی برنامه‌های را خواستار شدند تا به صورت دقیق به آنها اعلام شود.

گفتنی است هامبورگی‌ها تاکید زیادی داشتند که سریع‌تر نظرات باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام شود و برنامه‌ریزی خود را برای ماه ژانویه داشته باشند.

در این دیدار قرار است مهدوی‌کیا، باقری و چند بازیکن بزرگ پرسپولیس به صورت نمادین از دنیای فوتبال خداحافظی کنند.


ویدیو : موافقت هامبورگ برای بازی با پرسپولیس