مهم‌ترین بازیگران میهمان سریال «دكستر» : سریال «دکستر» پر بود از ستاره‌های ...


سریال «دکستر» پر بود از ستاره‌های میهمانی که بازی‌های درخشان و تأثیرگذاری داشته‌اند. کافه سینما: سریال «دکستر» پر بود از ستاره‌های میهمانی که بازی‌های درخشان و تأثیرگذاری داشته‌اند.

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه , بازیگران سریال ماه و پلنگ , بازیگران سریال برادر

در فصل هشتم این سریال، دو بازیگر خوب یعنی «شارلوت رمپلینگ» در نقش «دکتر ووگل» و «جان پاتریک فلینی» در نقش «جیکوب الوی» نیز بسیار خوب و موفق ظاهر شده‌اند و به خوبی تجربه و استعداد خود را نشان دادند. اما به جز این‌ها، می‌خواهیم نگاهی به ۱۰ بازیگر برتر میهمان در این سریال بیندازیم.

بازیگران سریال پریا , بازیگران سریال آینه , اسامی بازیگران سریال شهرزاد

اداورد جیمز الموست در نقش جیمز سلار / کالین هنکس در نقش ترویس مارشال

با وجود این که فصل ششم سریال اصلا مورد انتظار علاقه‌مندان و منتقدین نبود، اما از بازی‌های درخشان آن به خوبی یاد شد. «جیمز سلار» استاد دانشگاهی است که با استدلال‌های خود به این نتیجه رسیده که آخرالزمان شده و برای رسیدن به این هدف دست به کشتن بدکاران و مجرمین می‌زند تا زمین را از شر آن‌ها پاک گرداند. در این راه، «ترویس مارشال» که رهرو او محسوب می‌شود به او کمک می‌کند. اما بسیاری معتقدند هم این دو بازیگر و هم متن، ظرفیت‌های بیشتری برای ارائه داشت که به انجام نرسید.

بازیگران سریال شهرزاد , بازیگران سریال اسپرین , اسامی بازیگران سریال آینه

ایوون استراووسکی در نقش هانا مک‌کی

او قاتل خاموش فصل هفتم سریال است که موفق می‌شود قلب «دکستر» را تسخیر کند. «هانا» که با مسموم کردن قربانیانش ردی از خود برجای نمی‌گذارد، همیشه آزادانه در همه جا خودش را نشان می‌دهد. «استراووسکی» نقش دختری را بازی می‌کند که در دوره نوجوانی مرتکب قتل شده است. یکی از بهترین بازی‌های او سکانسی است که «دکستر» او را به زندان می‌اندازد و به ملاقاتش می‌رود. او در فصل هشتم نیز حضوری موثر دارد.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت , بازیگران فصل دوم سریال شهرزاد , بازیگران سریال آرام میگیریم

جانی لی میلر در نقش جردن چیس

اگرچه او شخصیت منفی اصلی فصل پنجم است اما چندان در ذهن‌ها باقی نمانده است. پس از مرگ «ریتا» و قاتل او، «جردن چیس» در برابر این فاجعه رنگ می‌بازد. «جانی لی میلر» موفق می‌شود از این شخصیت، انسانی مهجور و در عین حال رهبری حقه‌باز بسازد.

بازیگران سریال زمانه , بازیگران سریال شهر قشنگ , بازیگران سریال لیسانسه ها

جولی استایلز در نقش لومن

در فصل ناامید کننده پنجم، او کسی است که از «جردن چیس» انتقام می‌گیرد و برای «دکستر» مانند «رابین» برای «بتمن» می‌ماند. «جولی استایلز» موفق می‌شود نقش یک قربانی در پی انتقام را به خوبی ایفا کند. شاید اگر «لومن» بیش از یک فصل در سریال حضور داشت، بیشتر در خاطره‌ها باقی می‌ماند.

بازیگران سریال گوزل , بازیگران سریال دودکش , بازیگران سریال ستایش

کیث کاردین در نقش مامور لاندی

حضور «لاندی» در ایستگاه پلیس میامی با سوءظن او به «دکستر» و رابطه عاطفی‌اش با «دبرا» بسیار شوک‌آور بود. «کاردین» نقش مأمور آرام، بسیار باهوش و دوست داشتنی را بازی می‌کند که حتی «دکستر» نیز از مرگ او ناراحت می‌شود. حضور کوتاه او نیز باعث کم‌رنگ شدن شخصیت بی‌نظیر او شده است.

بازیگران سریال دنیای شیرین دریا , بازیگران سریال زبان عشق , بازیگران سریال walking dead

جیمی اسمیتز در نقش میگوئل پرادو

«میگوئل پرادو» با بازی درخشان بازیگر مطرح تلویزیون «جیمی اسمیتز»، دادستانی است که پس از مرگ برادرش، به دنبال انتقام است. او با «دکستر» دوست می‌شود و از او می‌خواهد کشتن را به او یاد بدهد. این دوستی غیرمعمول بسیار عمیق می‌شود و سرانجام به کشته شدن «پرادو» توسط «دکستر» می‌انجامد.

بازیگران سریال پادری , بازیگران سریال ماه وپلنگ , بازیگران سریال ستایش 1

یاسین بی در نقش برادر سام

در یک فصل بد، «برادر سام» مانند نقطه‌ای درخشان می‌ماند. این شخصیت با بازی «یاسین بی»، خلافکاری است که به تعالیم مسیح پناه آورده و سعی در هدایت اطرافیانش دارد. «دکستر» در ابتدا به او مشکوک است اما، رفته رفته به او اعتماد می‌کند. «بی» موفق شده نقش یک مسیحی آرام و روحانی را به خوبی ایفا کند.

اسامی بازیگران سریال شهر قشنگ , بازیگران سریال نفس شیرین , بازیگران سریال معمای شاه

پتر ولر در نقش استن لیدی

«پتر ولر» که عمده شهرت خود را مدیون بازی در فیلم «پلیس آهنی» است، کارآگاهی است که توسط «کویین» برای زیرنظر گرفتن «دکستر» استخدام می‌شود. او با آن دهان کف آلود، شخصیت پست و لبخندهای موذیانه، دقیقاً کسی است که از او متنفر خواهید شد. شاید او یکی از منفورترین کسانی است که همه از کشته شدنش توسط «دکستر» خوشحال شده‌اند.

بازیگران سریال کیمیا , اسامی بازیگران سریال پریا , بازیگران سریال چرخ و فلک

ری استیونسون در نقش آیزاک سیرکو

«آیزاک سیرکو» با بازی «ری استیونسون» یکی از مخوف‌ترین دشمنان «دکستر» است. او یک کنگستر بی رحم روس است که هوشی سرشار دارد و کمی هم از حس شوخ‌طبعی بهره برده است. با وجود این که هیچ چیز او را از کشتن «دکستر» منصرف نمی‌کند، اما تا آخر مانند یک جنتلمن رفتار می‌نماید. او احتمالاً بارزترین تهدید از نظر فیزیکی است که در سریال «دکستر» وجود داشته است. او در عین حال پیچیده‌ترین شخصیت منفی «دکستر» نیز محسوب می‌شود.

بازیگران سریال آوای باران , بازیگران سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

جان لیتگو در نقش آرتور میچل

اگر لومن را «رابین» برای «دکستر» در نظر بگیریم، پس حتما «آرتور میچل» هم «جوکر» برای او محسوب می‌شود. «آرتور میچل» با بازی همیشه ترسناک «جان لیتگو»، تبدیل به سمبل دشمنان «دکستر» شده است. یک قاتل سریالی، با تصویر درست خانوادگی، فعالیت در کلیسا و خدمات اجتماعی، مردی است که «دکستر مورگان» حسرت زندگی پوششی او را می‌خورد و می‌خواهد از او بیاموزد. اما وقتی به او نزدیک می‌شود، متوجه می‌شود که این مرد حتی از خود او هم هیولاتر است. او به خانواده‌اش آزار می‌رساند و قربانیانش را به شکل بیمارگونه‌ای زجر می‌دهد. در نهایت «دکستر» موفق می‌شود «قاتل سه‌گانه» را از بین ببرد، اما در عوض همسرش را از دست می‌دهد. «لیتگو» برای ایفای چنین نقشی موفق به دریافت جایزه امی و گلدن گلوب شده است.


ویدیو : مهم‌ترین بازیگران میهمان سریال «دكستر»