مهران مدیری از زندگی کاری اش و ماجرای خواننده شدنش می گوید! :   اخبار فرهنگی ...



ماجرای سیگار کشیدن رامبد جوان و مهران مدیری , زندگی خانوادگی و شخصی مهران مدیری از زبان پسرش فرهاد  , فیلم ماجرای اعتراض مریم حیدرزاده به مهران مدیری درباره تقلید صدا

 

اخبار فرهنگی - مهران مدیری از زندگی کاری اش و ماجرای خواننده شدنش می گوید!

«مهران مدیری» گفت: «برای شروع یک قطعه موسیقی ابتدا ترانه خوب انتخاب می‌کنم ودر مراحل بعدی کار آهنگسازی و تنظیم انجام می‌شود.»

«مهران مدیری» گفت: «برای شروع یک قطعه موسیقی ابتدا ترانه خوب انتخاب می‌کنم ودر مراحل بعدی کار آهنگسازی و تنظیم انجام می‌شود.»

مدیری از بازیگران محبوب و قدیمی سینما و تلوزیون ایران که از سال‌های پیش در زمینه خوانندگی نیز فعالیت جدی می‌کند، اعلام کرد موسیقی را به شکل حرفه‌ای دنبال می کند و در این باره اظهار داشت: «به پیشنهاد فردین خلعتبری خواننده شدم و کارخود را در این عرصه گسترش دادم. به این ترتیب فعالیت خود در عرصه موسیقی را ادامه دادم.»

وی افزود: «در ادامه فعالیت موسیقایی خود آلبوم «از روی سادگی» با موسیقی زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کردم که از استقبال آن راضی هستم.»

این بازیگر-خواننده در در پاسخ به چگونگی شکل گرفتن فعالیتش در عرصه موسیقی گفت: «همیشه برای خودم می‌خواندم که اصلا رسمی و جدی نبود، ولی تشویق‌های فردین خلعتبری باعث شد خواننده شوم و فعالیتم را در این عرصه گسترش دهم.»

مدیری همچنین از آشنایی خود با مرحوم بیات اینگونه گفت: «آشنایی من با مرحوم بیات از طریق فردین عزیز بود که همکاری ما با ایشان شکل گرفت. بعد از مدتی نیز به گروه موسیقی کوبه‌ای «دارکوب» پیوستم و کنسرت بزرگی را به یاد زنده یاد خسرو شکیبایی در سالن وزارت کشور اجرا کردیم.»

«مهران مدیری» کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان به سریال‌های ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد ۲ هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم اشاره کرد.

وی خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی همنفس و سریال‌های مهر وماه، شبهای برره، باغ مظفر از دیگر کارهای این بازیگر سینما و تلویزیون است که خوانده و اجرا کرده است. خوانندگی تک آهنگ آلبوم دارکوب و سریال قهوه تلخ از دیگر کارهای وی محسوب می‌شود.

آلبوم «آب، باد، خاک، آتش» اثر جدید گروه دارکوب است که مهران مدیری در آلبوم به خوانندگی پرداخته است.
اخبار فرهنگی - فارس


ویدیو : مهران مدیری از زندگی کاری اش و ماجرای خواننده شدنش می گوید!