مهاجرت دوقلوهای «پایتخت» به سوئد! : اخبار فرهنگی -  مهاجرت دوقلوهای «پایتخت» ...



اخبار فرهنگی -  مهاجرت دوقلوهای «پایتخت» به سوئد!/«نقی» و «هما» به دنبال فرزندخوانده

 با غیبت دوقلوهای سابق سریال «پایتخت» (سارا و نیکا) که این روزها به همراه خانواده شان در سوئد به سر می برند سازندگان این مجموعه پرطرفدار نوروزی مشغول تست گیری از دوقلوهای 12-13 ساله همسان هستند و تا به امروز بیش از 30 مورد دوقلوی همسان برای ایفای نقش دختران نقی تست داده اند.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت , مهاجرت به آمریکا


  با غیبت دوقلوهای سابق سریال «پایتخت» (سارا و نیکا) که این روزها به همراه خانواده شان در سوئد به سر می برند سازندگان این مجموعه پرطرفدار نوروزی مشغول تست گیری از دوقلوهای 12-13 ساله همسان هستند و  تا به امروز بیش از 30 مورد دوقلوی همسان برای ایفای نقش دختران نقی تست داده اند.


علیرضا نجف زاده مجری طرح سریال« پایتخت 3»  ضمن اعلام این خبر افزود: به چند کاندید مناسب دست یافته ایم اما برای رسیدن به ایده آل مان کماکان انجام تست و مصاحبه از گزینه های مناسب ادامه دارد. وی ادامه داد افراد علاقه مند دوقلوهای دختر ( 9 تا 10 سال ) و دوقلوهای آقای ( 40 تا 45 سال ) می توانند با برقراری تماس با شماره 09353082592 از ساعت 10 الی 16 هماهنگی کرده ویا از طریق آدرس ایمیل [email protected] نام وشماره تماس خود را اعلام نمایند.


گروه این روز ها مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارند و  تا به حال 3 قسمت از این سریال نگارش شده است. در سری جدید سریال «پایتخت» همه بازیگران اصلی سری های گذشته این مجموعه حضور دارند. ضمن این که اکبری عبدی هم به گروه بازیگران این مجموعه پیوسته و  قرار است در نقش معماری که خانه نقی را ساخته ایفای نقش کند.

طبق پپش بینی ها تصویربرداری «پایتخت3» از اوایل دی ماه در شمال کشور آغاز می‌شود و پس از ضبط بخش هایی از کار در تهران، گروه تولید برای تصویربرداری بخش های پایانی سریال راهی کشور ترکیه خواهند شد. 
اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو : مهاجرت دوقلوهای «پایتخت» به سوئد!