منوچهری: احتمالا انصاری فرد استقلالی شود : من برای كمك به استقلال و خودم به ...


من برای كمك به استقلال و خودم به این تیم آمدم تا بتوانم به تیم ملی هم برسم. به هرحال امسال سال جام‌جهانی است و امیدوارم كه دیده بشوم و بتوانم مهره تاثیرگذاری باشم. ایسنا: مهاجم جدید استقلال گفت كه به استقلال آمده است تا توانایی‌هایش را نشان بدهد و بتواند برای حضور در جام‌جهانی به تیم ملی راه پیدا كند.

 امین منوچهری كه برای مذاكره با علی فتح‌الله‌زاده به دفتر مدیرعامل استقلال آمده بود، پس از ثبت قرارداد داخلی‌اش با استقلال اظهار كرد: امروز به توافق رسیدیم و قرارداد داخلی‌مان را بستیم.

منوچهری در ادامه بیان كرد: من برای كمك به استقلال و خودم به این تیم آمدم تا بتوانم به تیم ملی هم برسم. به هرحال امسال سال جام‌جهانی است و امیدوارم كه دیده بشوم و بتوانم مهره تاثیرگذاری باشم.

وی با اشاره به وضعیت كریم انصاری‌فرد و مذاكره با استقلال گفت: فكر می‌كنم كه انصاری‌فرد هم به استقلال بیاید. بازیكن جدید استقلال درباره قرارداد مالی‌اش هم گفت: فكر می‌كنم من با آمدن به استقلال از نظر مالی ضرر كرده باشم اما چون استقلال را دوست داشتم این كار را كردم. به دلیل اینكه با سایپا قرارداد داشتم باید به این تیم پولی پرداخت می‌شد كه من قرارداد خودم را با سایپا را بخشیدم و باقی مبلغ را باشگاه استقلال متقبل شد.

امین منوچهری اظهار كرد: امیدوارم بتوانم در استقلال توانایی‌هایم را نشان دهم.


ویدیو : منوچهری: احتمالا انصاری فرد استقلالی شود