ممنوعیت استفاده نوجوانان از دستگاه‌های برنزه كننده پوست :         آكادمی طب ...



 

 

 

برنزه کردن پوست , پوست برنزه , از چه گیاهی برای روشن شدن پوست صورت استفاده کنیم

 

آكادمی طب اطفال آمریكا در جدیدترین بیانیه خود خواستار ممنوعیت استفاده از دستگاه‌های برنزه‌ كننده برای نوجوانان زیر 18 سال به منظور پیشگیری از سرطان پوست شد.

بر اساس چندین تحقیق انجام‌شده توسط آكادمی طب اطفال آمریكا، ارتباط قوی بین دستگاه‌های ماوراء بنفش برنزه كردن پوست و سرطان پوست وجود دارد كه از آن جمله می‌توان به ارتباط بین قرار گرفتن بیش از حد كودكان در معرض خورشید و تشكیل نوعی سرطان پوست مهلك به نام "ملانوم " اشاره كرد.

بر اساس هشدار پزشكان آمریكایی، برنزه كردن به شیوه مصنوعی امری رایج در بین نوجوانان است كه طبق آمار به دست آمده 24 درصد از نوجوانان سفید پوست بین 13 تا 19 ساله در كشورهای آمریكای لاتین حداقل یك بار در طول عمرشان از دستگاه‌های برنزه كننده پوست استفاده كرده‌اند.

به گزارش پرس تی وی، تحقیقی دیگر در سال گذشته نشان داد كه 10 درصد از نوجوانان آمریكایی بین 11 تا 18 سال از لامپ‌های برنزه كننده خانگی استفاده كرده‌اند كه بسیاری از آنها را زنان و دختران تشكیل می‌دهند همچنین تابش اشعه ماوراء بنفش برای كودكان و نوجوانان بسیار خطرناك است.

آكادمی طب اطفال آمریكا بر نقش متخصصان و والدین در اطلاع‌رسانی و راهنمایی كودكان و نوجوانان به منظور پیشگیری از سرطان پوست تأكید كرد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : ممنوعیت استفاده نوجوانان از دستگاه‌های برنزه كننده پوست