ملک 300 میلیاردی در تهران : در شهر تهران ملک‌های کلنگی زیادی وجود دارد که برخی ...


در شهر تهران ملک‌های کلنگی زیادی وجود دارد که برخی از آنها هنوز هم قابل سکونت هستند، اما برخی از آنها دیگر قابلیت سکونت ندارد و در واقع به عنوان زمین‌هایی با کاربری مسکونی، تجاری یا اداری به فروش می‌رسند. اقتصادنیوز: در شهر تهران ملک‌های کلنگی زیادی وجود دارد که برخی از آنها هنوز هم قابل سکونت هستند، اما برخی از آنها دیگر قابلیت سکونت ندارد و در واقع به عنوان زمین‌هایی با کاربری مسکونی، تجاری یا اداری به فروش می‌رسند.
 
در میان این ملک‌های کلنگی، ارزان‌ترین مربوط به ملکی در کن‌سولقان به مساحت 100 متر با قیمت هر متر مربع 700 هزار تومان است که دلیل ارزان‌ بودن این ملک این است که نوع سند آن قولنامه‌ای است.
 
گران‌ترین نیز مربوط به ملکی در محله فرشته با مساحت چهار هزار متر است که قیمت هر متر مربع از آن 75 میلیون تومان است، البته این بدان معنا نیست که قیمت ملک‌های کلنگی در محله فرشته متری 75 میلیون تومان است، زیرا ملک‌های کلنگی دیگری در این محله وجود دارند که قیمت هر متر مربع از آنها گاهی زیر 25 میلیون تومان است.
 
از دلایل گران بودن این ملک چهار هزار متری که قیمت کل آن معادل 300 میلیارد تومان است، داشتن جواز ساخت 15 طبقه مسکونی و اداری است.


خانه های میلیاردی در تهران , دستگیری دختران سارق خودروهای میلیاردی تهران , بوگاتی ویرون 6 میلیاردی در تهران


ویدیو : ملک 300 میلیاردی در تهران