مقتل خوانی حامد بهداد در برج میلاد : حامد بهداد در اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ ...


حامد بهداد در اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر با عنوان «سوگ چامه‌ها» در برج میلاد، مقتل خوانی می‌کند. خبرآنلاین: حامد بهداد در اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر با عنوان «سوگ چامه‌ها» در برج میلاد، مقتل خوانی می‌کند.

فردا شب، چهارشنبه 28 آبان ماه- ساعت 21- حامد بهداد؛ بازیگر سینما و تئاتر؛ با حضور در خیمه‌ی بزرگ «سوگ‌چامه‌ها» در شبی که «رکعت اول عاشقی» نام‌گذاری شده به یاد رشادت‌های حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع) مقتل خوانی خواهد کرد.

در این شب، هم‌نوایی رسول نجفیان (در خیمه‌ی مرثیه‌خوانی) و نیز اجرای نمایش‌های «شیپور» (ساعت 18:30) به كارگردانی ایوب آقاخانی و با بازی برزو ارجمند و همچنین اجرای نمایش «آب و آیینه» (ساعت 20) به كارگردانی سیما تیرانداز (در خیمه‌ی «عاشقی») ادامه خواهد داشت.

آتیلا پسیانی؛ هنرمند برجسته‌ی تئاتر و سینما؛ نیز در روز‌های جمعه و شنبه- 30 آبان و اول آذرماه- نمایش «زخمه بر رمل» را اجرا خواهد كرد.

یاد‌آور می‌شود، فرزاد حسنی؛ هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون؛ امشب- سه‌شنبه 27 آبان ماه- در شب «در قاب ماه» در پاسداشت حماسه‌آفرینی حضرت علی‌اکبر (ع) در خیمه‌ی بزرگ «سوگ چامه‌ها» مقتل خوانی را بر عهده خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود «سوگ چامه‌‌ها» عنوان اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر است كه با هدایت و كارگردانی حسین پارسایی در 10 خیمه‌ی برپاشده در برج میلاد برگزار می‌شود.

نقالی، پرده‌خوانی، چاووش‌خوانی، شروه‌خوانی و همچنین اجرای مراسم‌هایی چون فانوس‌گردانی، تشت‌گذاری و گهواره گردانی ازجمله برنامه‌هایی دیگر خیمه‌های «سوگ ‌چامه‌ها» است.

گفتنی است برنامه‌های «سوگ چامه‌ها» تا اول آذر ماه هر شب از ساعت 18 تا 22 میزبان عزاداران فرهیخته‌ی حسینی در برج میلاد خواهد بود. ورود برای عموم آزاد است.


ویدیو : مقتل خوانی حامد بهداد در برج میلاد