مفتی سعودی: تمام کلیساها را نابود کنید! : پس از آنکه یکی از اعضای پارلمان کویت ...


پس از آنکه یکی از اعضای پارلمان کویت پیشنهاد ممنوعیت ساخت کلیساهای جدید در این کشور را ارایه کرد، مفتی اعظم عربستان نیز اعلام کرد که انهدام تمام کلیساهای موجود کاملا ضروری است. خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه یکی از اعضای پارلمان کویت پیشنهاد ممنوعیت ساخت کلیساهای جدید در این کشور را ارایه کرد، مفتی اعظم عربستان نیز اعلام کرد که انهدام تمام کلیساهای موجود کاملا ضروری است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ ماه گذشته میلادی، اسامه المنور، یکی از اعضای پارلمان کویت خواستار ممنوعیت ساخت کلیساهای جدید در کشورش شد اما تاکنون این لایحه تصویب نشده است.

در همین حال شیخ عبدالعزیز بن عبدالله، مفتی اعظم عربستان در جریان خطابه‌ای در حضور هیاتی از یک سازمان غیردولتی کویتی با اعلام اینکه ضرورت دارد تا تمام کلیساها در منطقه منهدم شود، گفت: برای کویت بسیار ضروری است که تمام کلیساها نابود و منهدم شود.

در فوریه 2015، این مفتی سعودی در توییتر اعلام کرد که به دنبال ارایه لایحه‌ای برای از میان بردن تمام کلیساها در عربستان است و از آن زمان مشخص کرده که کلیساهای موجود باید باقی بمانند در حالی که ساخت اماکن غیراسلامی جدید برای عبادت باید منع شود.


ویدیو : مفتی سعودی: تمام کلیساها را نابود کنید!