معینی: قلعه نویی لیگ را رها نمی کند : عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: «من ...


عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: «من سرمربیگری منصوریان در استقلال در زمان فعلی را به صلاح او نمی‌بینم.» خبرگزایر فارس: عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: «من سرمربیگری منصوریان در استقلال در زمان فعلی را به صلاح او نمی‌بینم.»

مسعود معینی در مورد شکست استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: «من فکر می کنم امیر قلعه نویی انگیزه کافی را ندارد و البته دلیل این مسئله هم اتفاقاتی است که در فوتبال ما رخ می دهد. در جایی که کارلوس کی‌روش همه جوره در فوتبال ما حکمفرمایی می کند و هیچ کدام از مربیان ایرانی را بازی نمی دهد و یا نگاهی به بازیکنان لیگ خودمان ندارد انگیزه ای برای کسی نمی ماند. در هر صورت باز هم فکر می کنم سطح انگیزشی قلعه نویی پایین آمده است.»

وی در مورد اینکه خیلی از هواداران استقلال نسبت به سبک بازی این تیم معترض هستند و معتقدند نفت تاکتیک بهتری را ارائه کرد عنوان کرد: «شرایطی که جاسم کرار برای استقلال به وجود آورد واقعا شرایط تیم را به هم ریخت و او یک تنه عامل اصلی ضعف استقلال در خط میانی شده است. همه این ها هم در شرایطی است که باشگاه کامل از این بازیکن حمایت کرد. او بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما دردسرهای خودش را هم دارد. اما در مورد شیوه بازی من معتقدم که نفت و استقلال هر دو به شیوه تهاجمی کار کردند. سرعت این مسابقه بالا بود. عامل اصلی موفقیت نفت در این دیدار تتمرکز 90 دقیقه ای بود درحالی که در حالت عکس استقلال تمرکز 80 دقیقه ای داشت و در همان 10 دقیقه پایانی نفت توانست بر همه چیز تسلط پیدا کند.»

وی ادامه داد: «البته من انتقادهایی که استقلال می شود را قبول دارم ولی این را قبول ندارم که نفت بازی تاکتیکی خیلی برتری نسبت به استقلال ارائه داد. برتری نفت در خط میانی و جایی بود که وحید امیری در خط میانی حضور داشت و استقلال در این بخش با توجه به نبود کرار و ابراهیمی خلا داشت. همچنین باید بگویم که روز خوب دروازه بان های هر دو تیم به خصوص بیرانوند بود. او دو توپ صددرصدی ار از گل شدن نجات داد. همچنین آرش برهانی و رضا عنایتی دو گلزن ما با وجودی که انفرادی خوب دویدند اما در همکاری با هم اصلا هماهنگ نبودند و روز خوب هیچ کدام نبود. استقلال در فاز حمله در اواخر نیمه دوم خسته شده بود. همچنین دو بازیکن جناحی ما یعنی خسرو و هاشم بیک زاده از هم فاصله داشتند.»

معینی با اشاره به شعارهای هواداران و تفاوت این شعارها در نیمه اول و دوم عنوان کرد: «نیمه اول هواداران قلعه نویی را تشویق می کردند اما نیمه دوم جریان شعارها تغییر کرد. ما دیگر به این نوع برخوردهای هواداران عادت کرده ایم. هنوز یادمان نرفته که چطور این سکوها با درخشان برخورد کردند و قرار بود قطبی و برانکو به پرسپولیس بیایند اما با دو نتیجه خوب در آسیا ورق برگشت و سکوها ساکت شدند. این که هواداران این گونه شعار می دهند شایسته نیست و این درست نیست که باشگاه بزرگی مثل استقلال را این طور مورد خطاب قرار می دهند و باید بدانند که ما در مورد باشگاه خودمان تصمیم می گیریم.»

عضو هیات مدیره استقلال با اشاره به اینکه هنوز 8 بازی دیگر باقی مانده است، تاکید کرد: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست. هنوز هم معتقد هستم که استقلال یک پای قهرمانی است و اصلا چیزی مشخص نیست. درست است رقبای ما خیلی خطرناک هستند اما تیم هایی مثل سپاهان و فولاد هم در حال افت هستند. برای استقلال که می خواهد قهرمان شود کسب یک امتیاز از دو بازی جالب نیست اما قلعه نویی صبر و حوصله دارد و معتقدم که قلعه نویی لیگ را به این راحتی رها نمی کند.»

معینی در مورد اینکه خیلی ها سعی دارند منصوریان و قلعه نویی را مقابل هم قرار دهند و گفته می شود علیرضا منصوریان فصل آینده سرمربی استقلال می شود و حتی پلاکاردی هم با این مضمون در روی سکوها دیده شد، گفت: «منصوریان بازیکن زحمت کشی برای استقلال بوده و مثل فرهاد مجیدی هواداران استقلال او را دوست دارند. بعد از گل نفت هم کاملا حالت منصوریان مشخص بود و این خیلی خوب است که رابطه او و قلعه نویی پایدار بماند. همانطور که من همیشه گفته ام رابطه پورحیدری و قلعه نویی هیچ وقت نباید خراب شود و آدم های یک خانواده همیشه باید این رابطه خوب را داشته باشند و نباید به جام هم بیفتند اما در مورد حرفی که در خصوص منصوریان هست باید بگویم شاید او بتواند یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال باشد اما خودش هم می داند که نفت و استقلال با هم چقدر فرق دارند.»

وی اضافه کرد: «باشگاه های استقلال و پرسپولیس خیلی از افراد را از رده خارج کرده اند و حیف شده اند. برخی تصمیمان نسنجیده افراد در این دو باشگاه باعث شده تا سوخت شوند. من جای منصوریان بودم چند سال با نفت کار می کردم و قدرت خودم را نشان می دادم بعد به استقلال فکر می کردم. البته هیچ چیز تا فصل آینده مشخص نیست و شاید سال آینده شرایطی پیش بیاید که منصوریان سرمربی استقلال شود اما من این کار را به صلاح او نمی بینم او شرایط مربی بزرگ را دارد اما در شرایط فعلی بین او و قلعه نویی تفاوت زیادی بابت کارنامه و تجربه می بینم.»


ویدیو : معینی: قلعه نویی لیگ را رها نمی کند