معنی «آزادی» از نگاه «احمدی نژاد» : دکتر احمدی نژاد گفت: آزادی یعنی اگر مستکبران ...


دکتر احمدی نژاد گفت: آزادی یعنی اگر مستکبران دستشان را بالا بردند، ما هم دستمان را بالا ببریم و اگر زدند، ما هم بزنیم. سایت دولت بهار: دکتر احمدی نژاد گفت: آزادی یعنی اگر مستکبران دستشان را بالا بردند، ما هم دستمان را بالا ببریم و اگر زدند، ما هم بزنیم.

همزمان با روز جهان کارگر و روز معلم ، دکتر احمدی نژاد طی سخنانی گفت: مستکبران اصرار دارند که همه ظرفیت های علمی و فناوری ، منابع ثروت و قدرت و ابزار تهاجمی صرفا در انحصار آنان باشد. در حالی که ملت ها در استفاده از استعدادهای ذاتی و خدادادی خود برای تامین نیازهای طبیعی و پیشرفت و توان دفاعی شان ، آزاد نیستند و به شدت و با خشونت منع و محدود می شوند.

قسمتهایی از سخنان احمدی نژاد در مصلی جیرفت:

مستکبران و سلطه گران آزادند زور بگویند و لی ملت هاآزاد نیستند از حق خود دفاع کنند.

مستکبران اصرار دارند که همه ظرفیت های علمی و فناوری ، منابع ثروت و قدرت و ابزار تهاجمی صرفا در انحصار آنان باشد. در حالی که ملت ها در استفاده از استعدادهای ذاتی و خدادادی خود برای تامین نیازهای طبیعی و پیشرفت و توان دفاعی شان ، آزاد نیستند و به شدت و با خشونت منع و محدود می شوند.

– سلطه گران بین المللی آزادند اموال ملت ها را به بهانه های گوناگون غارت و مصادره کنند ولی ملت ها آزاد نیستند حق خود را استیفا نمایند.

– اشغالگران بین المللی آزادند حمله و اشغال کنند ولی ملت ها حق ندارند از خود دفاع کنند و به انواع تهمت ها ، متهم می شوند.

– آنان آزادند به همه و به مخالفان خود انواع تهمت ها و افترائات را بزنند و ملت ها را تحقیر کنند اما ملت ها آزاد نیستند از خود دفاع کنند که در این صورت ، افراطی ، تروریست ، ضد حقوق بشر یا مخالف نظم بین المللی معرفی خواهند شد.

– امروز هنوز روی اصل و لزوم آزادی وحد و حدود آن صحبت ها می کنند و مکاتب گوناگون عرضه می کنند.

– در حالیکه انسان ماموریتی جز آزاد کردن حقیقت انسانی خودش از اسارت ها ندارد و حد آزادی بی نهایت است.


ویدیو : معنی «آزادی» از نگاه «احمدی نژاد»