معرفی فیلم های روز جهان : بازگشت یك ابرقهرمان آشنا به روی پرده با توجه به ماهیت ...


بازگشت یك ابرقهرمان آشنا به روی پرده با توجه به ماهیت اكران تابستانی، نكته تازه‌ای در بر ندارد اما حضور همزمان چند فیلمساز مستقل با آثار كمدی در این فصل اندكی غیرمعمول است. شرق: بازگشت یك ابرقهرمان آشنا به روی پرده با توجه به ماهیت اكران تابستانی، نكته تازه‌ای در بر ندارد اما حضور همزمان چند فیلمساز مستقل با آثار كمدی در این فصل اندكی غیرمعمول است.

مرد عنكبوتی حیرت‌انگیز (The Amazing Spider-Man):

دانلود بهترین فیلم های جهان , معرفی فیلم , ترسناک ترین فیلم جهان

بار دیگر داستان تبدیل شدن پیتر پاركر دست‌و‌پاچلفتی و خجالتی به مرد عنكبوتی بازگو شده و این بار به جای توبی مگوایر، اندرو گارفیلد نقش اصلی را ایفا كرده است. پدر و مادر پیتر در كودكی او را رها كرده و ناپدید شده‌اند و عمو بن و زن‌عمو می او را بزرگ كرده‌اند. پیتر از طریق چمدانی كه به پدر تعلق داشته به راز ناپدید شدن والدینش و به آزمایشگاه همكار سابق پدرش پی می‌برد و در مواجهه با مارمولكی كه روی دیگر این شخصیت است ناچار می‌شود از توانایی‌های پنهانش استفاده كند و به یك قهرمان تبدیل شود. اما استون، ریس آیفنز، دنیس لیری، كمپبل اسكات، عرفان خان، مارتین شین و یلی فیلد از دیگر بازیگران این فیلم كامیك بوكی سه‌بعدی به كارگردانی مارك وب هستند كه استودیو كلمبیا و شركت مارول با بودجه 215‌میلیون دلار تهیه كرده‌اند.



همدست (Collaborator):

معرفی فیلم های 2016 , ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان

مارتین داناوان، بازیگر فیلم‌های هال هارتلی، اولین فیلم خود را نوشته و كارگردانی و در نقش اول آن نیز بازی كرده است. در فیلم «همدست» نمایشنامه‌نویسی مشهور كه نمایشنامه اخیرش در برادوی یك شكست تمام‌عیار بوده و مسایل عاطفی تازه‌ای را نیز تجربه كرده است، به زادگاهش بازمی‌گردد تا مادرش را ببیند و در آنجا با همسایه‌ای روبه‌رو می‌شود كه هم از لحاظ سیاسی در نقطه مقابل او قرار دارد و هم پای او را به درگیری‌های تازه‌ای باز می‌كند. دیوید مورس، الیویا ویلیامز و آلیسا آف درموئر از دیگر بازیگران این كمدی/درام محصول مشترك آمریكا و كانادا هستند.



چشمان دیوانه (Crazy Eyes):

دانلود 10 فیلم برتر جهان , لیست ترسناک ترین فیلم های جهان , پرفروش ترین فیلم های جهان

زك (لوكاس هاس) بچه پولداری است كه زندگی‌اش در پوچی و خوشگذرانی خلاصه شده است. بالاخره زمانی می‌رسد كه او با یك نفر ملاقات كند كه با بقیه فرق دارد و به این نتیجه برسد كه باید مسوولیت‌پذیر باشد و رویاهای كودكانه را كنار بگذارد. این كمدی را آدام شرمن كارگردانی كرده و فیلمنامه‌اش را با همكاری دِیو ریوز و ریچل هاردیستی نوشته است. مادلین زیما، جیك بیزی، بلیك گرت رزنتال و ری وایز نیز از بازیگران این فیلم هستند. زمان نمایش فیلم 98 دقیقه است.



ورزش‌های پنجگانه دوازده‌تایی (The Do-Deca-Pentathlon):

چند روز مانده به المپیك لندن، فیلمی درباره المپیك خصوصی دو برادر به روی پرده رفته است كه دو برادر سازنده فیلم‌های مستقلی مانند «سایروس» و «جف كه در خانه زندگی می‌كند»، جی و مارك داپلاس آن را نوشته و كارگردانی كرده‌اند. رقابت دایمی آشكار و پنهان میان جرمی (مارك كلی) و مارك (استیو زیسیس) در جریان یك تجدید دیدار خانوادگی به رقابت ورزشی تمام‌عیاری بدل می‌شود و دست آخر آنها باید تصمیم بگیرند كه این رقابت را تا جهنم ادامه بدهند یا كمی هم به فكر خانواده‌شان باشند.


ویدیو : معرفی فیلم های روز جهان