معجزه گوجه مشکی برای سلامتی +عکس : "ایندیاگو رز" یکی از نمونه های بسیار جالب ...


"ایندیاگو رز" یکی از نمونه های بسیار جالب و شاخه های گوجه فرنگی است که رنگی مشکی دارد و جلب توجه می کند. باشگاه خبرنگاران: گوجه یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که خداوند روی زمین قرار داده است. گوجه ها به خاطر داشتن لیکوپن به رنگی قرمز در می آیند و بسیاری از خاصیت آن ها نیز در این ماده خاص قرار دارد.

"ایندیاگو رز" یکی از نمونه های بسیار جالب و شاخه های گوجه فرنگی است که رنگی مشکی دارد و جلب توجه می کند. درون این میوه خاص به رنگ قرمز و بنفش است. برخلاف آنچه چهره این سبزی خاص نشان می دهد بسیار مفید است.

خواب زیاد برای سلامتی خوب است یا بد؟ , بهترین روغن‌ ها برای سلامتی , خواص درمانی زردچوبه برای سلامتی

این گوجه عجیب سرشار از آنتی اکسیدان است و مزه بسیار خوبی هم دارد. این میوه همچنین برای مبارزه با دیابت و چاقی بسیار مفید است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیوند زدن گوجه های بنفش به قرمز باعث به وجود آمدن این گوجه می شود.

تحقیقات "جیم میرس" از دانشگاه اورگان به این نتیجه رسیده است که تولید گوجه های مشکی پوش بسیار به صرفه و البته مفیدتر از گوجه های قرمز است. این دانشمند به عنوان کسی شناخته می شود که این گوجه های جالب را ابداع کرده است. این گوجه اولین نمونه و شاخه از گوجه قرمز رنگ در دنیاست.

5 صبحانه فوق‌العاده برای سلامتی , معجزه حافظه برای کنکور , کدام نان برای سلامتی انسان بهتر است؟

متن زیبا برای آرزوی سلامتی , فیبر چیست؟ راهنمای کامل فیبرها برای سلامتی بدن , ماسک گوجه برای درمان سیاهی دور چشم


ویدیو : معجزه گوجه مشکی برای سلامتی +عکس