معتاد کردن دختر 4 ساله؛ جنایت مسئولان مرکز مراقبت کودکان : در آمریکا اتفاق ...



در آمریکا اتفاق افتاد؛

معتاد کردن دختر 4 ساله؛ جنایت مسئولان مرکز مراقبت کودکان

بر پایه این گزارش به نقل از راشاتودی، والدین دختربچه‌ای 4 ساله که وی را به مرکز مراقبت از کودکان در تگزاس سپرده بودند، اکنون دخترشان را معتاد به داروهای مخدر روان گردان یافته‌اند.

 

 جام نیوز: به نقل از سایت راشاتودی (May22) دوم خرداد ماه؛ مسئولان یک مرکز مراقبت از کودکان در تگزاس، دختر 4 ساله‌ای را که به خاطر اعتیاد مادرش برای چند هفته‌ای به آن‌ها سپرده شده بود را به دوز بالایی از مواد روانگردان معتاد کردند!

 

کریستینا و دیوید هریسون والدین راشل هریسون هستند که حق سرپرستی آنها بعد از مثبت بودن آزمایش اعتیاد به مواد مخدر کریستینا، به حالت تعلیق در آمد و راشل با هدف قرار نگرفتن در معرض مواد مخدر، به مرکز مراقبت‌های کودکان سپرده شد.

اما زمانی که کریستینا، راشل را در جریان ملاقات عمومی دید متوجه شد که دختر 4 ساله‌اش دچار تغییرات شدیدی شده است.

 

راشاتودی با بیان اینکه در دیدارهای بعدی، این پدر و مادر آمریکایی متوجه شدند که به راشل داروهای مخدر خورانده شده است، افزود: «مسئولین مرکز مراقبتها قسم خوردند که هیچ سوء استفاده‌ای از راشل نشده، از وی مراقبت شده و کودکی شاد و سرحال بوده است اما معاینات پزشکی نشان داد که واقعیت چیز دیگری است.»

 

مادر راشل می گوید: «گزارش مرکز مراقبتها از داد و فریاد راشل و تقاضای دیدار با ما خبر می‌داد. هر بار که ما به دیدار وی رفتیم راشل هیچ تمایلی به بازی و جست و خیز نداشت و بیشتر می‌خواست در یک جا بماند و هیچ حرفی نمی‌زد.»

 

6 ماه بعد در دادگاه معلوم شد که راشل داروهایی مصرف کرده است که طبق قوانین سازمان غذا و دارو، داروهای روان گردان محسوب می‌شود. گفته می‌شود که راشل دارویی دریافت کرده است که برای معالجه نارسایی‌های شیزوفرنی استفاده می‌شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: «در گزارشی که ای بی سی نیوز چندی پیش منتشر کرد نیز یک چهارم کودکان بررسی شده، حداقل یک داروی روان پریشی دریافت کرده و هزاران نوجوان مقادیری بیش از حد مجاز از این داروها را از مراکز مراقبت دریافت کرده بودند. احتمال دریافت این داروها در تگزاس بیش از سایر ایالت هایی است که تاکنون بررسی شده‌اند.»/جام نیوز


ویدیو : معتاد کردن دختر 4 ساله؛ جنایت مسئولان مرکز مراقبت کودکان