مظلومی: می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم :



مهدی مظلومی , کی کجاست , خانه دوست کجاست


امیدوارم مثل بازی با پرسپولیس داوران عجولانه تصمیم نگیرند
مظلومی: می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست/می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازی خوبی کردیم می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست.

پرویز مظلومی بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری در مورد بازی، در نشست خبری گفت: جا دارد در ابتدا سالگرد تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را تبریک بگویم.بازی خوبی  کردیم می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست.

وی افزود: روی حریف شناخت کامل داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم بعد از بازی خوب دربی فرصت تمرین نداشتیم اما بازیکنان ما جنگیدند و توانستیم برنده شویم به هواداران هم به دلیل حضور در این هوای سرد تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در مورد شرایط روحی تیمش خاطرنشان کرد: تلاش ما این بود که بعد از گل دیر هنگام در دربی که روحیه ما را بد کرد به بازیکنان انگیزه بدهیم  در این مدت تا توانستیم با بازیکنان صحبت کنیم تا دربی را فراموش کنند. جام حذفی فرصتی برای اشتباه نداریم بازیکنان ما خوب بازی کردند و برنده هم شدیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد تیم داوری، عنوان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. 2 کارت زردی که داده شد در شرایطی بود که بازیکنان ما برای توپ رفته بودند. امیدوارم داواران یک مقدار عجول تصمیم نگیرند مثل اتفاقی که در بازی پرسپولیس افتاد.

وی در مورد برنامه تمرینی استقلال گفت: 3روز تمرینات را تعطیل کردیم تا بعد از آن تیم را برای بازی اهواز مقابل فولاد آماده کنیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : مظلومی: می‌دانستیم نقاط ضعف حریف کجاست/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم