مظلومی: دربی بعد را می‌بریم : پرویز مظلومی چندان هم از نتیجه‌ای که رقم خورده ...


پرویز مظلومی چندان هم از نتیجه‌ای که رقم خورده ناراضی نیست. ایران ورزشی: پرویز مظلومی چندان هم از نتیجه‌ای که رقم خورده ناراضی نیست. هر چند که او تا کسب بردی دیگر در دربی‌ها فاصله اندکی داشت و می‌توانست خالق بردی دیگر برای آبی‌ها باشد اما تساوی هم برای او که استقلال را با دو باخت پی در پی در دربی‌ها تحویل گرفته بود، نتیجه بدی محسوب نمی‌شود. چهره پرویز مظلومی تلفیقی از رضایت و نارضایتی را ساطع می‌کند. سرمربی استقلال کمی خوشحال است و کمی ناراحت. او را پس از آنکه از نشست پس از دربی هشتادویکم بیرون آمد اینگونه دیدیم...
 
آقای مظلومی خسته نباشید. بازی چطور بود؟

 هم خوب و هم بد. نتیجه‌ای که می‌خواستم به دست نیامد. از طرفی برای ما که دو دربی را پشت سرهم باخته بودیم نتیجه بدی نبود.

فاصله کمی تا پیروزی داشتید. چرا دقایق طولانی دفاع کردید؟

 دفاع هم جزیی از تاکتیک‌های فوتبال است. از سویی من به بازیکنانم نگفته بودم که دفاع صرف انجام دهند. البته کاری که بچه‌ها کردند ستودنی بود. دیدید که پرسپولیس چطور به گل رسید.

بله، توپ در آن شلوغی جلوی دروازه بلوکه شد.

 خدا پدرتان را بیامرزد. خوب است که حقایق را می‌بینید. آن گل اتفاقی بود و اگر ما در دفع توپ عملکرد بهتری داشتیم بدون شک نمی‌توانستند به گل برسند.

در نشست خبری پس از بازی چندان از داوری راضی نبودید، ضمن اینکه برانکو نیز اعلام کرد که رحمتی دقایق زیادی روی زمین بود و آقای ترکی در اعلام وقت‌های اضافه درست عمل کرد.

 امیدوارم در برنامه‌های کارشناسی درباره حقیقت داوری این بازی بحث شده و به نتیجه کلی برسند. نتیجه‌ای که واقعیت دارد اما انصافا داور می‌توانست زودتر سوت پایان بازی را به صدا درآورد. من نمی‌دانم چرا ترکی آنقدر بازی را طول داد. به هرحال کاری بود که شد و او کاری که حس می‌کرد درست‌تر است را انجام داد.

نمی‌خواهید عملکرد داور را به چالش بکشید؟

 همه چیز تمام شد و رفت. دیگر حرف‌های من چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟

آقای مظلومی دربی پرتماشاگری بود. از این منظر یک روز خوب فوتبالی رقم خورد. چه حسی داشتید وقتی آن تعداد تماشاگر را در ورزشگاه دیدید؟

 خیلی خوشحال شدم که آن تعداد تماشاگر به ورزشگاه رفتند. تشکر می‌کنم از همه استقلالی‌ها و مطمئنا در دربی‌های آینده جبران می‌کنیم. از طرفی خوشحالم که نوار باخت‌های ما در دربی‌ها پاره شد و از طرفی هم ناراحتم که چرا نتوانستیم پیروزی را تقدیم هواداران کنیم. ان‌شاءا... دربی بعد را می‌بریم تا تلافی‌اش درآید.

استقلال و پرسپولیس بیش از 90 هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی می‌کشانند اما در خیلی از بازی‌های مهم شاهد چنین فضایی نیستیم. حتی برای تیم ملی.

 این نشان دهنده جایگاه دو تیم است. مردم این تیم‌ها را بیشتر دوست دارند و همانطورکه دیدید در این دربی نسبت به دربی‌های قبل تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمدند. به طورکلی یک فضای ایده‌آل برای فوتبال فراهم بود.

...و برنامه‌تان برای آینده.

 تلاش می‌کنیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم. هفته‌های بسیاری تا پایان لیگ باقی مانده و باید سعی کنیم خودمان را در این جایگاه حفظ کنیم.


ویدیو : مظلومی: دربی بعد را می‌بریم