مظلومی با استرس تماس گرفت و گفت مشکل کرار را حل کن/ کرار ساعت ۱۱ شب از ما ماشین می‌خواست! :



جاسم کرار , کرار جاسم , کرار

معاون باشگاه استقلال گفت: شاید آقای مظلومی علاقه دارد کرار در استقلال باشد چون او مسئول فنی است اما ما هم باید به فکر اعصاب و روان هوادارانمان باشیم.

اتفاقات روز گذشته دیدار استقلال و ملوان حاشیه‌هایی که قبل از این مسابقه به وجود آمد ظاهرا مسئولان استقلال را ناراحت کرده و البته تا حدودی صدای آنها را هم درآورده است. هر چند پرویز مظلومی سعی می‌کند به هر شکل ممکن کرار را در تیمش حفظ کند و احتمال دارد این بازیکن پرحاشیه در استقلال بماند اما معاونین باشگاه استقلال که با این بازیکن در ارتباط هستند از رفتارهای او کلافه شده‌اند.

 

بعد از انتشار خبر اعتراض جاسم کرار در اردوی استقلال پیش از بازی با ملوان پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از بازی ادعا کرد‌ کرار هیچ اعتراضی نکرده و قرار بوده روز شنبه (امروز) در خصوص مطالبات وی جلسه‌ای در باشگاه برگزار شود.

 

خبرگزاری فارس پیرامون این اتفاق با علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال تماس گرفت و در مورد اتفاقات روز گذشته با وی صحبت کرد که متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.

*ظاهرا امروز با کرار جلسه دارید؟
نه برای چی.

*ظاهرا می‌خواستید امروز در خصوص مطالبات این بازیکن صحبت کنید.
من نمی‌دانم چه حرف‌هایی آمده و چه حرف‌هایی زده شده ولی ظاهرا آقایی که جدیدا مدیر برنامه‌های جاسم کرار شده خیلی عشق مصاحبه دارد! پیش از این آقای موسوی مدیر برنامه‌های کرار بود و 5 سال با او کار کردیم یک کلام بابت ایشان حرف و حدیث نشد.

 

ولی این آقای سعیدی مدام مصاحبه می‌کند و غیرحرفه‌ای رفتار می‌کند. مدیر برنامه‌ای که هنوز رفتار حرفه‌ای را نمی‌داند و ریز به ریز قرارداد یک بازیکن را رسانه‌ای می‌کند آیا مدیر برنامه است؟ اینها زشت است. من نمی‌دانم چرا این آقا اینقدر صحبت می‌کند ولی امروز با  او جلسه می‌گذارم البته کمی هم کسالت دارم ولی وقت کنم با او جلسه می‌گذارم تا تکلیف روشن شود.

 

* ظاهرا تصمیماتی گرفته شده و باشگاه زیاد تمایلی ندارد با کرار ادامه دهد. درست است؟
نظر نظر پرویز مظلومی است و البته افشارزاده. ما می‌خواهیم جلسه بگذاریم تا به جمع‌بندی برسیم. یادتان باشد ما تعارف با کسی نداریم. نمی‌شود که هر روز یک بازیکن برای استقلال حاشیه درست کند. تمامی بازیکنان استقلال دارند تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و نمی‌شود که فقط با یک بازیکن باشگاه را جلو ببریم و نسبت به خواسته‌های او عمل کنیم.

* آیا این امکان وجود دارد که بگوییم چقدر به کرار پول داده‌اید؟
ما آن چیزی که توافق کرده‌ایم 50 درصدش را به کرار داده‌ایم. 50 درصد به او نقد پرداخت کردیم و 50درصد دیگر را قرار شده در قالب چک به او بدهیم.

* پس جریان ماشین چیست؟
ما یک فقره چک برای کرار از اسپانسر باشگاه گرفتیم. این بازیکن اعلام کرد این چک به درد من نمی‌خورد، ما هم دوستی داریم که نمایشگاه‌دار است. گفتیم چک را به دوستمان می‌دهیم تا به کرار ماشین بدهد. حالا که آقایان مصاحبه کردند و این حرف‌ها را زدند دیگر ماشین هم به کرار نمی‌دهیم. ماشین یک مسئله شخصی است و قرار نیست هر چیزی که ما می‌گوییم رسانه‌ای شود.

* مدیر برنامه‌های کرار اعلام کرده بود ظاهرا شما واردات خودرو دارید.
ما نه واردات خودرو داریم و نه از این کارها می‌کنیم. دوستان می‌توانند بروند از گمرک استعلام بگیرند و متوجه همه چیز شوند. آقای کرار به چک ما مطمئن نبود و ما هم خواستیم کار او را راه بیندازیم نه اینکه بلوا کنند و با آبروی ما بازی شود. آقای سعیدی که به اصطلاح مدیر برنامه‌های کرار است باید بابت این صحبت‌هایش توضیح دهد.مگر ما واردات و صادرات داریم که این حرف‌ها را می‌زنند؟

* آقای نظری شفاف برای مردم بگویید ماجرای روز گذشته هتل چه بود؟ ظاهرا یکی از مربیان کرار را به اتاق برده و با او صحبت کرده است.
البته محدوده هتل وظیفه من نیست که درباره‌اش صحبت کنم. تیم سرپرست و سرمربی دارد. بهتر است آنها صحبت کنند.

* اما ظاهرا بعد از آن اتفاقات به شما زنگ زدند؟
بله با من تماس گرفتند و گفتند مشکل کرار را حل کنید. وقتی کرار طاقت ندارد ما چه کار باید کنیم؟ وقتی این بازیکن ساعت 11 شب می‌گوید باید ماشین من را بدهید چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟ ما کار این بازیکن را انجام دادیم و به او گفتیم شنبه همه چیز حل می‌شود. شوخی هم با کسی نداریم باشگاه استقلال با اعتبار است و وقتی حرفی می‌زند به آن عمل می‌کند اما ظاهرا تحمل این آقا و مدیربرنامه‌اش کم است.

*ظاهرا بعد از تماس‌ با شما خیلی ناراحت شده بودید
از برد استقلال خیلی خوشحال شدم ولی از حرکتی که کرار در هتل کرد، دلم شکست. حرکت او در هتل ناراحت‌کننده بود. من وقتی دیدم مظلومی با استرس زنگ زده و به فکر ارنج تیمش بوده خیلی ناراحت شدم. من قبول دارم که کرار باید پولش را بگیرد ولی استقلال وابسته به کرار نیست.

 

استقلال با شخص بازی نمی‌کند و دیدید که دیروز یک نیمه بدون کرار بهترین عملکرد را داشت. ما هم نمی‌خواهیم توانایی این بازیکن را زیر سؤال ببریم ولی خیلی دلم شکست چون به او زنگ زدم و گفتم که شنبه مشکلت را حل می‌کنم. به او گفتم چک باشگاه را به نمایشگاه‌دار می‌دهم تا به تو ماشین بدهد. الان هم ماشین کرار آماده است ولی چون این کار را کرده دیگر دلم نیست ماشین را به او بدهم.

* شما دیروز برای کرار ماشین آماده کرده بودید؟
قسم میخورم ماشین او را آماده کردم و گرفتم چکش را هم آماده کردم چون احساس کردم او از یک کشور غریب به اینجا آمده ولی متوجه شدم کرار نه به قول ما اعتماد دارد و نه حرف گوش می‌دهد. من هم به او گفتم حالا که اینجور شده باید دوباره جلسه بگذاریم همه صحبت‌ها را مکتوب بنویسیم و اینگونه نمی‌شود که بازیکن هر وقت دلش خواست مصاحبه کند قهر کند و برود.

* قبول دارید که اگر با این گونه رفتارها برخورد نشود در باشگاهی مثل استقلال تبدیل به اپیدمی خواهد شد؟ مثلا فصل پیش هم در قم چنین اتفاقی افتاد و کرار اعلام کرد تا پولش را ندهند بازی نمی‌کنم.
آن زمان آخر فصل بود و ما می‌خواستیم تیم را کنترل کنیم اما حالا شرایط فرق می‌کند و اول فصل است. باید محکم حرف‌مان را بزنیم چون تعهد ما فقط به یک نفر نیست. شاید حرف ما کمی تغییر کرده باشد ولی حرف‌مان نفی نمی‌شود.

* شاید آقای مظلومی خیلی علاقه دارد از کرار استفاده کند.
مظلومی علاقه دارد چون سرمربی است ولی ما هم باید به فکر باشگاه باشیم که یک سال با روح و روان تماشاگر و هوادارمان بازی نشود. یک نفر جدید هم پیدا شده که مدیر برنامه‌های کرار است و هر لحظه مصاحبه می‌کند. اصلا شما چرا باید مصاحبه کنی؟ این مدیر برنامه حتی به قوانین حرفه‌ای فوتبال آشنا نیست. مگر ما گفتیم پول کرار را نمی‌دهیم.

*آقای مظلومی با شما در رابطه با کرار صحبت نکرد؟
چرا اتفاقا آقای مظلومی دیروز به من زنگ زد و گفت مشکل کرار را حل کنید ما هم همه چیز را توضیح دادیم و گفتیم چشم. اتفاقا پرویز مظلومی در مورد همه بازیکنان هم چنین درخواستی دارد. ما روی حرف اسپانسر به بازیکنان قول داده‌ایم و باید به قول‌مان هم وفا کنیم.


* نظرتان در مورد لقبی که هواداران به شما در صفحات مجازی داده‌اند،‌چیست؟ (هواداران استقلال لقب پلنگ را به معاون این باشگاه دادند).
من اصلا دنبال این مسائل نیستم و یک مدیر بازرگانی محسوب می‌شوم. با وجود اینکه یک مدیر اقتصادی در این کشور هستم ولی ادعایی برای استقلال ندارم و قبول کنید که نفراتی مثل مظلومی، پورحیدری، امیری و بابایی در بستن این استقلال خیلی تلاش کردند. شاید من کمترین نقش را در موفقیت این روزها داشتم. نقش اول را در اینجا مظلومی ایفا می‌کند و ما هم در کنار همه این نفرات به عنوان یک هوادار کمک می‌کنیم. من استقلالی هستم و نمی‌شود گفت نقش من پررنگ است یا کمرنگ.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : مظلومی با استرس تماس گرفت و گفت مشکل کرار را حل کن/ کرار ساعت ۱۱ شب از ما ماشین می‌خواست!