مظلومی: بازی فردا را فدای دربی نمی‌کنم / برهانی با من مشکل ندارد : سرمربی تیم ...



بازی دربی , زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس , خرید بلیط بازی دربی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر یک مقدار غفلت کنیم دچار مشکل می‌شویم. در طول هفته به بازیکنانم این موضوع را گوشزد کردم و به آنها گفته‌ام که هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد با انگیزه ظاهر می‌شود.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی خود مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان به این دلیل که خیلی‌ها تصور می‌کنند این تیم وضعیت خوبی ندارد را برای ما راحت تصور می‌کنند. اما من برعکس این موضوع نظر دارم و اگر یک مقدار غفلت کنیم دچار مشکل می‌شویم. در طول هفته به بازیکنانم این موضوع را گوشزد کردم و به آنها گفته‌ام که هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد با انگیزه ظاهر می‌شود.

وی افزود: به خاطر هواداران استقلال و جایگاهمان باید 3 امتیاز را بگیریم و می‌دانم سپاهان مهره‌های تاثیرگذاری دارد که باید به فکر از کار انداختن آنها باشیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناخته‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا به خاطر تعداد بازیکنان دوکارته تیمش ممکن است آنها را بازی ندهد، گفت: ما هرگز این کار را نمی‌کنیم چون نیاز به سه امتیاز بازی داریم و به یک برد خوب نیاز داریم. مطمئن باشید از تمام موجودی‌مان استفاده خواهیم کرد.

خبرنگاری گفت: فکر می‌کنید تماشاگران به ورزشگاه بیایند که مظلومی پاسخ داد: نمی‌دانم با این شرایط جوی آنها به ورزشگاه می‌آیند یا نه اما از تماشاگران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند.

مظلومی باز هم با تاکید بر اینکه مسابقه فردا را فدای دربی نخواهد کرد، گفت: ما صدرنشینی را به استقلال خوزستان داده‌ایم و به همین دلیل می‌خواهیم به جایگاه قبلی‌مان برگردیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با برهانی مشکل دارد یا خیر،‌گفت: با هیچ بازیکنی مشکل ندارم و چینش نفرات ما بر اساس تمرینات است. قبل از بازی با استقلال خوزستان او در تمرینات ما کمتر حضور پیدا کرد و فکر نمی‌کنم برهانی با من مشکلی داشته باشد. اگر نیاز باشد از او استفاده می‌کنم ولی دور بودن از شرایط تمرینی باعث شد او را به اهواز نبریم.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است فردا وحید طالب‌لو بازی کند، گفت: وقتی فردا بازی را تماشا کردید متوجه می‌شوید دروازه‌بان استقلال کیست.

مظلومی در خصوص اینکه آیا توصیه‌ای به بازیکنان برای دربی انجام داده است یا خیر،‌گفت: من 8 بازیکن دو کارته دارم و نمی‌توانم به آنها بگویم که در ترکیب نباشید. نمی‌توانم کل تیمم را بیرون بگذارم اما این دست خود بازیکن است که مراقب باشد تا اخطار نگیرد.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: متاسفانه کریمی را از دست داده‌ایم و تقریبا چند هفته‌ای او را در اختیار نداریم. چشمی هم آسیب دیده که امیدوارم هر چه سریع‌تر او برگردد هر چند از کادر پزشکی تشکر می‌کنم که مصدومان ما را رساندند.

خبرنگاری گفت: این روزها رسانه‌ها از قرارداد فصل بعد شما صحبت می‌کنند که نظرتان برای فصل آینده چیست که مظلومی گفت: هدف من فقط همین فصل است ولی باز هم تاکید می‌کنم قراردادم دو ساله است. نیازی نیست که دوباره قرارداد امضا کنم. البته من به هدفی که داشتم و جوانگرایی بود، رسیدم و خیلی خوشحالم که توانستیم به فینال جام حذفی هم راه پیدا کنیم و به نظر خودم اصلا نیازی نمی‌بینم که برای فصل دوم قرارداد را ثبت کنم چون این قرارداد در هیأت فوتبال امضا شده و نیازی به ثبت مجدد ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در قرارداد شما شرط و شروطی وجود دارد یا خیر،‌گفت: هیچ شرط و شروطی در قرارداد من نیست.

مظلومی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا میثم مجیدی دو کارته است یا خیر،‌گفت: مجیدی اصلا اخطار ندارد چون او یک بار سه کارته شده بود و دیگر کارت زردی دریافت نکرده است.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : مظلومی: بازی فردا را فدای دربی نمی‌کنم / برهانی با من مشکل ندارد