مصوبات هیات مدیره استقلال : سخنگوی باشگاه استقلال می گوید اعضای هیات مدیره ...


سخنگوی باشگاه استقلال می گوید اعضای هیات مدیره این باشگاه در روزهای آینده طی بیانیه ای نظرشان را راجع به خصوصی شدن این باشگاه اعلام می کنند. خبرگزاری ایسنا: سید سعید افجه ای در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و با آرزوی این که روزی ورزش یکی از ارکان اصلی زندگی مردم شود، درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه و مصوبات آن گفت: در این جلسه بخشی از زمان به پیگیری مصوبات قبلی گذشت و سپس اعضای هیات مدیره به بررسی هزینه های جاری باشگاه مشغول شدند. جو هیات مدیره استقلال همچنان صمیمی است و اعضا همدلانه برای موفقیت تیم تلاش می کنند. ما مشکلات را رصد می کنیم و هواداران عزیز به هیچ وجه نگران نباشند.

وی افزود: یکی از مباحث مهمی که در این جلسه مطرح شد درباره خصوصی شدن استقلال بود. ما بحث های بسیار خوب و مفیدی درباره خصوصی شدن باشگاه داشتیم. در روزهای آینده طی بیانیه ای از سوی هیات مدیره نظرمان را در این باره به صورت رسمی اعلام می کنیم. این بیانیه از سوی سایت رسمی باشگاه استقلال به اطلاع عموم می رسد.

سخنگوی باشگاه استقلال در بخشی از اظهاراتش درباره سرنوشت سفر به آمریکا صحبت کرد و گفت: حتما اطلاع دارید که پیشتر مذاکراتی برای حضور ما در این کشور مطرح شده بود و در این جلسه اعضا درباره این سفر به طور کامل از چند و چون آن مطلع شدند و به صورت مبسوط صحبت کردند. اعضای هیات مدیره بعد از شنیدن گزارش مربوط به سفر به آمریکا تصمیم گرفتند تا همچنان حضور در این کشور بررسی شود. هرچند که به احتمال فراوان بعید است که ما به آمریکا برویم.

او در پاسخ به این سوال که دلیل بعید بودن حضور استقلال در آمریکا چیست، بیان کرد: بحث اصلی بر روی زمان حضور ماست. طرف مقابل ما اصرار دارد که در ژانویه پذیرای ما باشد که با جام ملت ها همزمان است اما ما می‌خواهیم که این اردو بعد از جام ملت‌ها باشد تا بتوانیم با ملی پوشانمان به آنجا برویم. باشگاه تمایلی به حضور در اردو بدون ملی‌پوشانش ندارد.

افجه ای در پایان درباره وضعیت تیم های پایه استقلال عنوان کرد: خوشبختانه نتایج خوبی در رده تیم های پایه به دست آوردیم و می خواهم خدمت هواداران عزیز بگویم که اعضای هیات مدیره حمایت کاملی نسبت به این تیم ها دارند.


ویدیو : مصوبات هیات مدیره استقلال