مشکل را ریشه ای حل کنید در کلینیک ایرانیان ...! : امروزه خانم ها عمدتا به دلیل ...


امروزه خانم ها عمدتا به دلیل زیبائی و رعایت بهداشت فردی و در آقایان علاوه بر آن به دلیل فعالیت های ورزشی از قبیل بدن سازی، شنا و ... ،درمان دائمی موهای زائد از استقبال گسترده ای برخوردار می باشد. لیزر به عنوان بهترین، موثرترین، سریع ترین و سالم ترین روش از بین بردن موهای ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد. کلینیک ایرانیان , کلینیک زیبایی ایرانیان , ایرانیان کلینیک

کلینیک ایرانیان شهرک غرب , کلینیک ایرانیان کریم خان , برای حل مشکل تمامی باگ های اندروید 6 کلیک کنید آموزش

مشکل ریشه گل در گلدان کوچک , مشکل خشک شدن ریشه مو , کلینیک ایرانیان ادرس     

 مشکل را ریشه ای حل کنید ... !

امروزه خانم ها عمدتا به دلیل زیبائی و رعایت بهداشت فردی و در آقایان علاوه بر آن به دلیل فعالیت های ورزشی از قبیل بدن سازی، شنا و ... ، درمان دائمی موهای زائد از استقبال گسترده ای برخوردار می باشد. لیزر به عنوان بهترین، موثرترین، سریع ترین و سالم ترین روش از بین بردن موهای ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد.


کلینیک ایرانیان خیابان دولت , کلینیک ایرانیان زعفرانیه تلفن , کلینیک پوست و مو ایرانیان

چه فاکتورهایی در درمان با لیزر موثر هستند؟

رنگ مو، اندازه مو، تیپ پوستی و ... همگی در نتیجه لیزر موثر هستند. مثلا موهای تیره تر و ضخیم تر بهتر از موهای روشن و کرکی به لیزر جواب می دهند. موهای سفید به هیچ عنوان با لیزر از بین نمی روند.

چند جلسه درمان لیزر موهای زائد کافی است؟

حداقل 4 تا 6 جلسه نیاز است که 4 جلسه اول با فواصل کوتاهتر (یک تا 2 ماه) و جلسات بعد با فواصل بیشتر (6 ماه تا یک سال) انجام می گردد. البته در بعضی افراد ممکن است تعداد جلسات بیشتری مورد نیاز باشد.

چه مراقبت هایی پس از لیزر نیاز می باشد؟

به بیماران توصیه می شود حتما از یک کرم ضد آفتاب استفاده کنند و تا چند ساعت از میک آپ منطقه پرهیز نمایند و از دستکاری موضع اجتناب کنند.

کلینیک ایرانیان کلاهدوز , کلینیک ایرانیان زعفرانیه , مشکل شارژ گوشی دارید؟ این اپلیکیشن را پاک کنید

چه آمادگی هایی برای انجام لیزر باید داشت؟


فرد باید از 6 هفته قبل از کندن مو به وسیله موم و الکترولیز خودداری کند اما می تواند از تراشیدن یا کرم های موبر استفاده نماید. یک هفته قبل لیزر آفتاب گرفتگی ممنوع و باید از ضد آفتاب استفاده نماید. اگر بیمار سابقه تبخال دارد روز قبل باید دارو دریافت کند و یک ساعت قبل از لیزر هم می توان از یک کرم بی حسی موضعی استفاده نماید.

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟


عوارض بسیار ناچیز و گذراست. تا حدودی قرمزی و سوزش وجود داشته که بعد از چند ساعت از بین می رود.

در چه کسانی لیزر موهای زائد ممنوعیت دارد؟

در خانم های باردار، در بیماری های بدخیم و مصرف دارویی راکوتان معمولا از لیزر استفاده نمی شود.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

طول موج مخصوصی از لیزر از پوست عبور می کند و روی رنگدانه یا ملانین موجود در فولیکول موها اثر کرده و باعث از بین رفتن آن می شود. در این روش سلول های مجاور و بقیه پوست آسیب نمی بیند و فقط موهای زائد از بین می روند. به طور معمول موها در فازهای رشد مختلفی بوده و همیشه یک دسته از موها در فاز نهفته می باشند و در این فاز فاقد رنگدانه هستند. هر چند وقت یکبار این موها وارد فاز رشد شده و دارای رنگدانه می شوند. چون لیزر روی رنگدانه دارها یعنی موهای در فاز رشد اثر می کند، پس لیزر باید هر چند وقت یکبار برای حداقل 4 تا 6 بار تکرار شود تا بتواند تمام موهایی را که به تدریج و در زمانهای مختلف وارد فاز رشد می شوند مورد هدف قرار داده و از بین ببرد.

سایت کلینیک زیبایی ایرانیان , کلینیک سرآمد ایرانیان , کلینیک ایرانیان زعفرانیه تماس


آنچه کلینیک ایرانیان را از سایر همکاران متمایز می کند:

در کنار سال ها تجربه، انجام لیزر توسط پزشک و به صورت ترکیبی از 3 دستگاه پیشرفته در درمان موهای زائد با قیمتی مناسب موجب رضایتمندی و نتایج درمانی بسیار موفق در مراجعین گردیده است.

شماره تلفن کلینیک ایرانیان , کلینیک پوست ومو ایرانیان , سایت کلینیک ایرانیان
سیستم I2PL دستگاه Elli

ساخت کشور دانمارک سرآمد دستگاه های IPL موجود در دنیاست که با یک تکنولوژی منحصربه فرد Dual Filtering روشی سریع، آسان و بدون درد بوده با تابش پرتوهای نوری با طول موج مناسب موجب تجمع انرژی و ایجاد حرارت در فولیکول های مو گشته و موجب تخریب آنها می گردد.

لیزر الکساندرایت (Apogee)


ساخت کمپانی cynosure آمریکا پیشرفته ترین دستگاه لیزر دنیا برای موهای زائد می باشد. یکی از خصوصیات منحصربه فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن عرض پالس (Pulse Durarion) و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و در هر تیپ پوستی می باشد. امروزه این دستگاه کم دردترین، بی خطرترین، سریعترین و موثرترین دستگاه حال حاضر برای از بین بردن موهای زائد می باشد.

لیزر Elite) Nd Yag – Alex
)

از جدیدترین و کامل ترین دستگاه های لیزر دنیا ساخت کمپانی Cynosure آمریکا، ترکیبی از لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و لیزر Nd Yag با طول موج 1064 نانومتر بوده که اختصاصا جهت کلیه تایپ های پوستی و خصوصا پوست های تیره، برنزه و مقاوم به سایر لیزرها استفاده می شوند. از ویژگی های منحصر به فرد لیزر کمپانی cynosure وجود Air Cooling بوده که در نتیجه در این سیستم درد، سوزش و سوختگی به حداقل ممکن می رسد.




تعیین وقت اینترنتی کلینیک ایرانیان

کلینیک دامپزشکی ایرانیان , شعبه های کلینیک ایرانیان , کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان

زعفرانیه ، خیابان آصف ، میدان شهید اعجازی ، روبروی سفارت یمن ، ساختمان آصف ، طبق سوم ، واحد هفت

تلفن : 20 – 22176013

ترک پا را ریشه‌کن کنید , ویژن کارت ایرانیان , کلینیک زیبایی

خیابان دولت ، بین چهارراه دیباجی و چهارراه قنات ، روبروی دبستان شفاعت ، ساختمان مهر ، طبقه اول ، واحد 1

تلفن : 22176020 – 22574082

کلینیک سروش , اریکه ایرانیان , کلینیک

شهرک غرب ، بلوار دریا ، روبروی پارک دلاوران ، خیابان گلها ، پلاک 16 ، طبقه 3 ، واحد 6

تلفن : 88086918 - 88371895


تهرانپارس ، خیابان رشید جنوبی، تقاطع بهار (شهید حسینی) پلاک 42، طبقه 1، واحد 2

تلفن : 77297979


ویدیو : مشکل را ریشه ای حل کنید در کلینیک ایرانیان ...!