مشخصات گوشی Samsung I997 Infuse 4G :   گوشی Samsung Infuse 4G را می‌توان ...



 

مشخصات گوشی , مشخصات گوشی اپل 7 , کدی که مشخصات گوشی را میدهد

گوشی Samsung Infuse 4G را می‌توان نخستین گوشی واقعی AT&T قلمداد کرد که مجهز به فن آوری 4G می‌باشد. هرچند که به نظر نمی‌رسد هنوز AT&T توانایی پشتیبانی از فن آوری بسیار پیشرفته‌ی ارتباطی HSPA+ 21 این گوشی را داشته باشد. Samsung Infuse 4G نخستین و بزرگ‌ترین گوشی با نمایشگر بسیار بزرگ 4.5 اینچی است که تا به حال به نقد و بررسی آن پرداخته‌ایم. گوشی‌های بزرگ HTC که تا به حال تست کرده بودیم نمایشگری بزرگ‌تر از 4.3 اینچ نداشتند. همچنین این نمایشگر بزرگ از نوع فوق‌العاده‌ی Super AMOLED است که پیش از این بر روی Samsung Galaxy S مشاهده کرده‌ایم و واقعا عالیست. بعلاوه این گوشی فوق‌العاده بسیار باریک هم هست. حتی بسیار باریک‌تر از گوشی Samsung Galaxy S 4G. Infuse 4G مجهز به پردازنده‌ی بسیار قدرتمند 1.2 گیگاهرتزی و دوربین کاملا با کیفیت 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

پیدا کردن مشخصات گوشی , قیمت گوشی samsung g2 , مشخصات گوشی گکسی جی2

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 139 گرم
پردازنده: Cortex-A8, Samsung C110 1.2GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED Plus - اندازه 4.5 اینچ - 800 × 480
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3, Gingerbread - جاوا
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - باتری 1750 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 400 ساعت - زمان مکالمه 8 ساعت
نام ها دیگر : Samsung Infuse 4G, Samsung Infuse 4G I997
Samsung I997 Infuse 4G

قیمت گوشی c5 samsung , مشخصات گوشی سامسونگ با سیستم عامل تایزن , مشخصات گوشی سامسونگ با سیستم عامل تیزن

:: نقد و بررسی Samsung I997 Infuse 4G

طراحی و نمایشگر
گوشی Infuse 4G دارای ابعاد 5.2 در 2.8 در 0.35 اینچ است و فقط 138 گرم وزن دارد. هرچند که از نظر قطر خیلی باریک می‌باشد ولی آن قدر بلند و پهن هست که تقریبا هر کس با دستان کوچک برای نگه داشتن آن روبروی گوش خود برای مکالمه های طولانی را خسته کند. خطوط روی بدنه و قسمت پشتی جنس الیافی آن باعث می‌شوند که بدنه‌ی پلاستیکی نمود کمتری داشته باشد. به هر صورت این نقوش باعث شده‌اند که ظاهر Infuse 4G مدرن‌تر هم بشود. نمایشگر 4.5 اینچی Super AMOLED لمسی Capacitive فوق‌العاده است و واقعا بهتر از این دیگر پیدا نمی‌شود!

رنگ‌ها کاملا شفاف و رنگ مشکی کاملا عمیق است. در حقیقت نمایشگر Super AMOLED همان کیفیت رنگ مشکی نمایشگر AMOLED را دارد بعلاوه‌ی اینکه در زیر نور آفتاب کیفیت تصویر خیلی بهتری دارد و به دلیل چینش خیلی بهتر زیر پیکسل‌ها تولید رنگ هم تا حد زیادی بهبود یافته. از آن جایی که پنل 4.5 اینچی خیلی بزرگ است بنابراین انتظار رزولوشن بالاتر 480X800 پیکسل را هم داشتیم. هرچند که برای نخستین بار در نمایشگری با این رزولوشن ما متوجه تک پیکسل‌ها هم می‌شدیم و این به دلیل بزرگ بودن نمایشگر است. شاید باز هم باید از رزولوشن بالاتری بهره برده می‌شد. به دلیل نمایشگر بزرگ، صفحه کلید مجازی QWERTY لمسی هم بزرگ است. حتی در مود Portrait یا عمودی. در هر دو مود Portrait و Landscape یا عمودی و افقی تایپ کردن با صفحه کلید مجازی واقعا آسان و سریع بود. شاید نخستین بار در یک گوشی بود که این قدر با صفحه کلید مجازی آن راحت بودیم.

شبکه و کیفیت صدا
گوشی Infuse 4G توانایی پشتیبانی از شبکه های EDGE (850/900/1800/1900 MHz) و tri-band HSPA+ 21 (850/1900/2100 MHz) را دارد. همچنین از 802.11b/g/n Wi-Fi هم پشتیبانی می‌کند و از سرعت بالاتر آپلود HSUPA بهره می‌برد. نگه داشتن Infuse 4G کنار گوش به دلیل سایز بزرگی که دارد می‌تواند کمی مشکل باشد. هرچند که کیفیت مکالمه خیلی خوب است. صدای طرف مکالمه خیلی خوب می‌آید. البته به نظر ما با گوشی مکالمه‌ی خود Infuse 4G کمی صدا خفه و کوچک است. ظاهرا که صدای ما هم به طرف مکالمه با همین کیفیت می‌رسد. با هندزفری بلوتوثی که در اختیار داشتیم صدا خیلی خوب بود. صدای تولید شده توسط اسپیکرها خیلی خوب بود. شارژ دهی باتری نیز با رکورد 8 ساعت و 15 دقیقه در هنگام مکالمه فوق‌العاده است.

سخت افزار، سیستم عامل و برنامه‌ها
Infuse 4G از سیستم عامل اندروید 2.3 یا همان Gingerbread یا نان زنجبیلی! بهره می‌برد. ولی از اینترفیس یا واسط کاربری TouchWiz سامسونگ استفاده می‌کند. پردازنده‌ی تک هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Infuse 4G پیشرفت بزرگی نسبت به پردازنده های معمول 1 گیگاهرتزی محسوب می‌شود ولی در عین حال ترجیح می‌دادیم از پردازنده‌ی دو هسته ای استفاده می‌شد که با توجه به نمایشگر بزرگ 4.5 اینچی عمل مولتی تسکینگ یا چند وظیفه ای آسان‌تر می‌گردید. در تست‌های بنچ مارکی که انجام دادیم این پردازنده عملکردی 10 تا 20 درصد بهتر از پردازنده های 1 گیگاهرتزی معمولی داشت.

این گوشی در استفاده های روزانه کاملا پاسخگو عمل می‌کند. هفت Home Screen یا صفحه‌ی خانگی وجود دارد که می‌توانید بین آن‌ها حرکت کنید و یا به تنظیم آن‌ها بپردازید. بلاک‌های معمول رنگی سامسونگ دور آیکون‌های منوها را احاطه می‌کنند و صفحه های منو به جای حرکت عمودی به سمت راست و چپ حرکت می‌کنند. بازی Angry Birds هم که اکنون بسیار پرطرفدار شده و بر روی سیستم‌های اندروید معمولا نصب است بر روی Infuse 4G با یک مرحله‌ی اضافه تر و مخصوص این گوشی وجود دارد که در صورت برنده شدن در آن مشمول جوایز ویژه ای می‌شوید. همچنین می‌توانید از طریق این گوشی به Android Market که فروشگاه بیش از 200,000 برنامه‌ی مخصوص اندروید است دسترسی پیدا کنید.

مولتی مدیا، دوربین و جمع بندی
سامسونگ Infuse 4G یک ماشین مولتی مدیا استثنایی است. سامسونگ یک جفت هندزفری استریو که به آدیو جک 3.5 میلی متری دستگاه وصل می‌شوند را با آن همراه کرده است. شنیدن موسیقی از طریق هندزفری بلوتوثی Samsung Modus HM6450 که به صورت جداگانه قابل خریداری است فوق‌العاده بود. ویدیوهای 720p HD به راحتی به صورت تمام صفحه بر روی نمایشگر به نمایش در می‌آیند. کیفیت نمایش فیلم عالیست، مشکی کاملا غلیظ است و رنگ‌ها کاملا شفاف. هیچ جک نگهدارنده ای برای اینکه گوشی را بر روی میز قرار دهید و به تماشای فیلم بنشینید وجود ندارد ولی این را هم در نظر بگیریم که Infuse 4G یک گوشی کاملا باریک است. همچنین این گوشی دارای یک تبدیل Micro USB به HDMI است که بدین طریق می‌توان گوشی را به HDTV برای تماشای تصاویر با کیفیت بسیار بالاتر مشاهده کرد. این را هم در نظر داشته باشید که این آداپتور باید به یک آداپتور برق AC متصل باشد. درون این گوشی یک حافظه‌ی 14.6 گیگابایتی وجود دارد. همچنین می‌تواند تا کارت حافظه‌ی Micro SD تا سقف 32 گیگابایت پشتیبانی کند. در هنگام خرید یک کارت حافظه‌ی 2 گیگابایت با آن همراه می‌باشد.

این گوشی دارای دو دوربین می‌باشد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پشت دستگاه و یک دوربین مکالمه‌ی 1.3 مگاپیکسلی در قسمت جلو. متاسفانه هنوز برنامه‌ی مناسب اندرویدی برای ویدیو چت وجود ندارد و برای ویدیو چت می‌بایست از برنامه های دیگر استفاده کنید. ولی دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی در یک کلام فوق‌العاده است. در تست‌هایی که انجام دادیم عکس‌ها شارپ، با جزئیات فراوان، متعادل و کاملا شفاف هستند.

در عکس‌های مکان‌های داخلی با نور نسبتا کم که می‌گرفتیم عکس‌ها شارپنس کمتری دارند همچنین کمی نویز مشاهده می‌شود ولی خیلی نیست. ویدیوهای 720p HD هم به همین خوبی هستند. ویدیوها با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند. در کل باید گفت که Samsung Infuse 4G گوشی اندروید خیلی خوبی است. اگر نمایشگرهای بزرگ را دوست دارید واقعا بهترین انتخاب است. حتی می‌توان آن را در مرز تبلت ها قرار داد. HTC Inspire 4G اکنون ارزان قیمت‌تر است. بعلاوه از مواد بهتری هم ساخته شده و دارای بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی است. Infuse 4G اتصال اینترنت سریع‌تری دارد. همچنین Motorola Atrix 4G می‌تواند گوشی بهتری باشد چرا که دارای پردازنده‌ی دو هسته ای و نمایشگر با رزولوشن بیشتری است.

مشخصات گوشی بلک بری z30 , مشخصات گوشی جدید نوکیا , مشخصات گوشی سامسونگ s4

:: نقاط قوت و ضعف
نمایشگر بزرگ 4.5 اینچی Super AMOLED فوق‌العاده با کیفیت
پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی پر سرعت
قابلیت‌های اتصال به شبکه‌ی عالی از جمله اتصال به شبکه‌ی 4G
دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌العاده با کیفیت با توانایی ضبط ویدیویی 720p HD
صفحه کلید مجازی QWERTY عالی

نقاط ضعف:
ترجیح می‌دادیم نمایشگر رزولوشن بالاتری را ارایه می‌کرد
ترجیح می‌دادیم گوشی از پردازنده‌ی دو هسته ای بهره می‌برد

منبع:digikala.com


ویدیو : مشخصات گوشی Samsung I997 Infuse 4G