مسی و سوارز اهداف گورادیولا در منچستر : منچسترسیتی از استخدام "پپ گواردیولا" ...


منچسترسیتی از استخدام "پپ گواردیولا" در تابستان آینده مطمئن است؛ این تیم متمول انگلیسی پس از جذب یکی از بهترین مربیان دنیا برای جذب بهترین بازیکنان جهان تلاش خواهد کرد. وب سایت نود: سایت گل نوشت: سیتی به دنبال شروعی دوباره با گواردیولاست. این مربی اسپانیایی فصل آینده از بایرن جدا خواهد شد تا "کارلو آنچلوتی" جانشین او روی نیمکت بزرگترین باشگاه آلمان شود اما هنوز مقصد قطعی پپ مشخص نشده است. در چنین شرایطی سران سیتی با اطمینان از جذب گواردیولا صحبت می‌کنند. آنها قصد دارند پس از جذب یکی از فوق‌ستاره‌های دنیای مربیان، خریدهای حساب‌شده‌تری داشته باشند.

سیاست نقل و انتقالات منچسترسیتی در سال‌های اخیر هوشمندانه نبوده و خریدهای ناموفق و اشتباه زیادی در کارنامه این باشگاه دیده می‌شود. آنها که در تابستان گذشته ۱۴۰ میلیون پوند برای خرید کوین دی‌بروین و رحیم استرلینگ هزینه کردند، در تابستان ۲۰۱۶ به دنبال خرید سوپراستارهای دیگر بازار نقل و انتقالات هستند. سران اماراتی باشگاه منچسترسیتی هر آن چه گواردیولا بخواهد را در اختیارش قرار می‌دهند تا سرمربی کاتالونیایی قهرمانی در اروپا را برایشان به ارمغان بیاورد.

یکی از اهداف غیرممکن سیتی در سالهای اخیر لیونل مسی بوده اما حضور گواردیولا در ورزشگاه اتحاد می‌تواند شرایط را تغییر دهد. شاید در ابتدا احتمال انتقال فوق ستاره آرژانتینی به سیتی غیرممکن به نظر برسد اما "پول" می‌تواند همه‌چیز را عوض کند. حضور گواردیولا در منچسترسیتی، علاقه مسی به چالشی جدید و مبالغ اغواکننده سران تیم انگلیسی دلایل مناسبی برای انتقال ستاره بارسا به تیم آبی پوش شهر منچستر خواهد بود.

اگر مسی قصد ترک بارسا را داشته باشد ، تیمی که گواردیولا در آن حضور داشته باشد بهترین مقصد برای او خواهد بود. پس از آن سران گروه سرمایه گذاری اماراتی می توانند با پیشنهادی اغواکننده آبی و اناری ها را راضی کنند تا گرانقیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال رقم بخورد.بارسا برای تمدید قرارداد بازیکنانی مثل سوارز و نیمار نیاز به پول نقد دارد و از سویی آنها با پول فروش مسی می توانند ستارگانی آینده دار تر را به خدمت بگیرند. مسی در این فصل کم فروغ تر از سالهای قبل بوده . سران سیتی اعتقاد دارند که اگر مسی قصد ترک بارسا را داشته باشد حضور گواردیولا روی نیمکتشان شانس خرید او را افزایش می دهد.

سیتی اخیرا بخشی از سهام خود را با ۴۰۰ میلیون یورو به یک شرکت چینی فروخته و در تابستان آینده مبلغ قابل توجهی را در اختیار خواهد داشت. مسی در کشورهای شرق آسیا محبوبیت زیادی دارد و مسلما کنسرسیوم چینی که اخیرا برای توافق سهام سیتی به توافق رسیده با این انتقال موافق است. خرید مسی  می‌تواند یک خرید تبلیغاتی مناسب برای باشگاه انگلیسی باشد.

اما مسی تنها ستاره‌ای نیست که در صورت انتقال گواردیولا به سیتی به حضور در این تیم فکر خواهد کرد. پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس هم علاقه زیادی به کار کردن با مربی اسپانیایی دارد. پوگبا در تابستان گذشته شانس حضور در بارسلونا را داشت اما اگر بتواند به تیمی ملحق شود که مثل بارسا زیبا بازی می‌کند هم برایش گزینه جذابی است. پوگبا در ماه گذشته سفری به شهر منچستر داشت. خانواده و خیلی از دوستانش هنوز در این شهر زندگی می‌کنند. شیخ منصور مشکلی برای پرداخت ۷۰ میلیون پوند برای خرید ستاره یوونتوس نخواهد داشت.

جان استونز، مدافع اورتون دیگر بازیکنی است که در ماه های اخیر بحث حضورش در منچسترسیتی مطرح بوده است. قیمت استونز ۴۰ میلیون پوند تخمین زده می شود و خود این بازیکن هم علاقه زیادی دارد تا جهش بزرگی از گودیسون پارک به سمت یک باشگاه بزرگ داشته باشد. البته نکته مهم دیگر در خط دفاعی سیتی مربوط به جیسون دنایر است. محصول اکادمی سیتی که به صورت قرضی به گالاتاسرای ملحق شده در تابستان آینده به این تیم بر می گردد تا سهمیه بازیکتان آکادمی در این تیم پر شود. مارتین دمیکلیس به احتمال فراوان راهی فوتبال آمریکا یا آرژانتین می شود و تردیدها در مورد مانگالا ادامه دارند. بازیکن فرانسوی در سال ۲۰۱۳ با هزینه ای سنگین از پورتو خریده شد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. اوتامندی و کمپانی که خط دفاع منچسترسیتی را تشکیل می دهند در حال حاضر نسبت به آینده خود تردیدهایی دارند.در حال حاضر از والنسیا به عنوان مقصد احتمالی مانگالا اسم برده می شود.

مسلما نقل و انتقالات در خط دفاعی ارتباط چندانی به حضور یا عدم حضور گواردیولا نخواهند داشت اما احتمال انتقال بواتنگ ، مدافع فعلی بایرن به استادیوم اتحاد با نظر مربی اسپانیایی وجود دارد. تیاگو آلکانتارا ، هافبکی که با نظر گواردیولا از بارسا به بایرن پیوست دیگر بازیکنی است که احتمال حضورش به بارسا در تابستان آینده وجود دارد.

لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا هم یکی دیگر از بازیکنانی است که گواردیولا علاقه خاصی به کار با او دارد و احتمالا از سران سیتی خواهد خواست تا او را به لیگ برتر برگردانند. بایرن پیش از انتقال سوارز به بارسا به او پیشنهاد داد اما این بازیکن در نهایت راهی نیوکمپ شد. سوارز اخیرا گفته حتی اگر پیشنهادی سه برابر دستمزد فعلی‌اش هم به دست او برسد، از بارسا جدا نخواهد شد.


ویدیو : مسی و سوارز اهداف گورادیولا در منچستر