مسوول درجا زدن فوتبال کی‌روش نیست : کارشناس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون ...


کارشناس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون باید در کمترین زمان ممکن قرارداد کی‌روش را تمدید کند. ایسنا: کارشناس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون باید در کمترین زمان ممکن قرارداد کی‌روش را تمدید کند.

رسول کربکندی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار کرد: در کشور ما همیشه زمان‌ها را از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. من معتقدم باید در کمترین زمان قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم. او باید زمان کافی داشته باشد تا تیم ملی را برای جام ملت‌های آسیا آماده کند.

وی همچنین افزود: کی‌روش مربی شایسته‌ای است و قانونمندی که در تیم اجرا کرده یکی از نکات مثبت او است. اینکه به بازیکنان اجازه نمی‌دهد برای تیم تصمیم‌گیری کنند نکته مثبتی است. در گذشته بازیکنان برای تیم تصمیم می‌گرفتند و مربیان ایرانی هم قدرت برخورد با آن‌ها را نداشتند.

کربکندی تصریح کرد: تیم ملی به خانه‌ تکانی نیاز دارد و باید بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا بتوانیم در جام جهانی بعدی نتایج بهتری کسب کنیم. کی‌روش باید از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کند. او در حال حاضر فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که بازیکنان ایرانی در چه شرایطی هستند.

کارشناس فوتبال ایران در بخشی دیگر از صحبت‌های خود درباره بیانیه کانون مربیان که علیه کی‌روش صادر شده بود، گفت: من با قسمتی از این بیانیه که گویای عدم پیشرفت فوتبال ایران بوده است موافقم اما اگر بخواهیم مقصر این عدم پیشرفت را سرمربی تیم ملی بدانیم جای بحث دارد. فوتبال ایران در چند سال گذشته پیشرفتی نداشته است اما باید به باشگاه‌ها برگردیم زیرا باشگاه‌ها محل بازیکن‌سازی هستند. البته اینکه کی‌روش هم کمتر از بازیکنان جوان استفاده می‌کند معضلی است و باید سعی کند از بازیکنان جوانی که باشگاه‌ها می‌سازند، استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم همه این بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند ساخته مربیان ایرانی بوده‌اند، بنابراین نباید به مربیان ایرانی توهین کنیم. در همه جای دنیا از جمله انگلیس و روسیه از مربیان خارجی تراز اول استفاده می‌کنند اما به مربیان داخلی‌شان هیچ توهینی نمی‌شود. استفاده از مربیان خارجی می‌تواند سبکی جدید به فوتبال یک کشور بدهد اما این دلیل نمی‌شود که زحمات مربیان داخلی را نادیده بگیریم.


ویدیو : مسوول درجا زدن فوتبال کی‌روش نیست