مسلمان: خوشحالم که استقلالی نشدم : هافبک پرسپولیس از اینکه به پیشنهاد استقلالی ...


هافبک پرسپولیس از اینکه به پیشنهاد استقلالی ها نه گفت خوشحال است. خبرآنلاین: محسن مسلمان هافبک پرسپولیس فصل گذشته از باشگاه استقلال پیشنهاد داشت و چند باری هم با این باشگاه مذاکرده کرد.

مسلمان که در لیگ سیزدهم پیراهن پرسپولیس را به تن کرده بود، در لیگ چهاردهم تصمیم داشت به استقلال برود تا شاید بتواند از این طریق به تیم ملی برسد. او حتی عکسهای دورانش در پرسپولیس را از اینستاگرامش پاک کرد. مسلمان با شروع لیگ پانزدهم به پرسپولیس برگشت و توانست آرام آرام خود را در ترکیب اولیه به برانکو تحمیل کند. او در دربی 81 یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود.

مسلمان درباره اینکه به استقلال نرفت گفت: « فصل گذشته از استقلال پیشنهاد داشتم اما خوشحالم به این تیم نرفتم و پرسپولیسی شدم.» مسلمان سال ها برای تیم ذوب آهن بازی کرد. او همچنین درباره بازی با ذوب آهن در جام حذفی گفت: « بازی با ذوب آهن یک فینال زود هنگام در جام حذفی است.ما باید بازی را پیروز شویم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.»او همچنین درباره اینکه اگر گلی بزند چه واکنشی نشان خواهد داد گفت:« من چند سال در این تیم بازی می کنم اما الان بازیکن پرسپولیس هستم و اگر گل بزنم خوشحالی می کنم.»


ویدیو : مسلمان: خوشحالم که استقلالی نشدم