مسلمان، شماره 10 جدید پرسپولیس : این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت نامه و نوع صدور ...


این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت نامه و نوع صدور آن است. مسلمان و باشگاه پرسپولیس ، رضایت نامه قطعی می خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد روزنامه گل: چند هفته ای است كه بحث حضور محسن مسلمان در پرسپولیس شنیده می شود. ابتدا ماجرای معاوضه به میان آمد. به این شكل كه مسلمان به پرسپولیس بیاید و خانزاده و غریبی به ذوب بروند. دو بازیكن پرسپولیس اما با این انتقال مخالفت كردند.

 در این بین غریبی، كمی تمایل نشان داد. البته به شرطی كه ذوب آهن بتواند خواسته های او را برآورده كند. بحث این معاوضه هنوز ادامه دارد. شاید غریبی به ذوب رود اما نكته اینجاست كه به احتمال قطع به یقین ، مسلمان پرسپولیسی می شود. صحبتهای سعید آذری در برنامه 90، موافقت شفاهی ذوب با این انتقال را نشان داد. حتی گفته می شود اگر پرسپولیس هم به ذوب بازیكن ندهد، رضایت نامه مسلمان برای پرسپولیس صادر خواهد شد تا او به دسوت صمیمی خود، پیام صادقیان بپیوندد. این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت  نامه و نوع صدور آن است.

مسلمان و باشگاه پرسپولیس ، رضایت نامه قطعی می خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد. البته این مشكل هم در حال برطرف شدن است. به طوری كه خیلی ها می گویند كار مسلمان با پرسپولیس، بعد از بازی جام حذفی ذوب آهن تمام خواهد  شد و او لباس پرسپولیس را در 22 سالگی به تن خواهد كرد. حتی گفته می شود شماره پیراهن مسلمان هم مشخص شده. او شماره 10 را به تن خواهد كرد. شماره ای كه سالها بر تن غلامرضا رضایی بود اما حالا و با جدایی قطعی او در نیم فصل، به محسن مسلمان می رسد. بازیكنی كه كاپیتان تیم زیر 22 سال است و البته یكی از بازیكنان مورد علاقه كارلوس كی روش..


ویدیو : مسلمان، شماره 10 جدید پرسپولیس