مستند حجازی از امروز در شبکه نمایش خانگی : مستند من ناصر حجازی هستم از امروز ...


مستند من ناصر حجازی هستم از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. کاپ: امروز نسخه DVD  " من ناصر حجازی هستم ... " از طریق شبکه نمایش خانگی در سراسر کشور توزیع خواهد شد تا این فیلم در دسترس تمام دوستداران بهترین دروازه بان قرن آسیا قرار گیرد.

نسخه DVD  این فیلم که شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان با صدای رضا یزدانی را همراه خود دارد، 165 دقیقه است که 57 دقیقه بیشتر از نسخه نمایش داده شده در گروه سینمهای هنر و تجربه به زندگی ناصر حجازی پرداخته است.

" من ناصر حجازی هستم ... " حامی بیماران مبتلاء به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور است که انتظار می رود از انجام دانلود و خرید کپی فیلم و مشاهده آن از طریق شبکه های ماهواراه ای خودداری شود.

فیلم زندگی ناصر حجازی که از امروز توسط موسسه فرهنگی گلرنگ رسانه و فیلمسازان جوان و پخش هنرنمای پارسیان به واسطه سوپرمارکت ها، کیوسک های مطبوعاتی، ویدیو کلوپ ها و ... در دسترس مخاطبین آن است، چهره هایی چون: جمشید مشایخی، کامران تفتی، حشمت مهاجرانی، حسین کلانی، جعفر کاشانی، علی پروین، منصور رشیدی، نصراله عبداللهی، محمد رضا عادلخانی، علی دایی، علی فتح اله زاده، حسن فتحی کارگردان سریال پر مخاطب " شهرزاد " ، اعضای خانواده ناصر حجازی  و ... را نیز همراه خود می بیند.

شبکه نمایش خانگی , خرید فیلم های شبکه نمایش خانگی , جدیدترین فیلم های شبکه نمایش خانگی


ویدیو : مستند حجازی از امروز در شبکه نمایش خانگی