مسافران معترض از هواپیما خارج نشدند : مطابق برنامه پرواز، مقرر شده بود تا پرواز ...


مطابق برنامه پرواز، مقرر شده بود تا پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی آتا ساعت 22:45 شب گذشته مسافران را به سمت تهران منتقل کند؛ اما به دلیل نقص فنی و شرایط نامناسب جوی این پرواز کنسل شد و با 12 ساعت تاخیر در ساعت 10:45 امروز این پرواز به سمت تهران انجام شد. خبرگزاری فارس: مطابق برنامه پرواز، مقرر شده بود تا پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی آتا ساعت 22:45 شب گذشته مسافران را به سمت تهران منتقل کند؛ اما به دلیل نقص فنی و شرایط نامناسب جوی این پرواز کنسل شد و با 12 ساعت تاخیر در ساعت 10:45 امروز این پرواز به سمت تهران انجام شد.
 
یکی از مسافران این پرواز اظهار کرد: مقرر شده بود تا شب گذشته پرواز مشهد به تهران با شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام شود اما مسئولان این شرکت به بهانه بدی آب و هوا و مه‌گرفتگی انجام این پرواز را به دو ساعت بعد موکول کردند، و این در صورتی بود که این پرواز تا صبح امروز و با تاخیر 12 ساعته انجام نشد.
 
وی با بیان اینکه برخورد بسیار بدی با مسافران در فرودگاه انجام شد، گفت: متاسفانه مسئولان شرکت آتا به جای دلجویی از مسافران به دلیل تاخیر در پرواز، برخورد بسیار بدی داشتند به طوری که این برخورد به درگیری فیزیکی نیز منجر شد.
 
وی عنوان کرد: ساعت 12 امروز این پرواز در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست اما مسافران به نشان اعتراض به رفتار مسئولان شرکت هواپیمایی آتا از هواپیما خارج نمی‌شوند و خواستار حضور مسئولان این شرکت در فرودگاه مهرآباد هستند.


ویدیو : مسافران معترض از هواپیما خارج نشدند