مسابقه پیامکی با بیش از 150 میلیون تومان جایزه : با شرکت در مسابقه پیامکی تیتر، ...



با شرکت در مسابقه پیامکی تیتر، علاوه بر دریافت روزانه اخبار و اطلاعات مورد علاقه خود، میتوانید در یک رقابت بزرگ شرکت کرده و جوایز زیر را کسب نمایید:

جوایز مسابقه:


-    1 دستگاه آپارتمان مبله در تهران به ارزش 150 میلیون تومان
-    هر روز مدال طلای 2 میلیون تومانی (30 قطعه)
-    هر هفته 10 میلیون تومان جایزه در لیگ بییپ

راهنمای مسابقه:


این مسابقه در هر روز 15 سوال دارد. شما با عضویت در پیشخوان پادشا، میتوانید علاوه بر دریافت اخبار و اطلاعات این سایت، سوال اول مسابقه را دریافت نمایید. با پاسخ به سوال اول، شما در قرعه کشی آپارتمان 150 میلیونی شرکت خواهید کرد.  با پاسخ به سوالات بعدی، میتوانید امتیاز خود را افزایش دهید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز بالاتر ببرید. در صورتی که بتوانید بیشترین امتیاز را در هر روز کسب کنید، جایزه 2 میلیون تومانی در پایان روز به شما اهدا خواهد شد. در صورتی که بتوانید در پایان هفته بیشترین امتیاز را در لیگ بییپ به دست آورید، برنده جایزه هفتگی 10 میلیون تومانی خواهید شد.

نحوه عضویت:این مسابقه برای کاربران اپراتور ایرانسل است. برای عضویت در پیشخوان پادشا، پس از فعال سازی سرویس MMS خود، باید عدد 3119را به شماره 8494ارسال نمایید.

در صورتی که سرویس MMS شما فعال نیست کد زیر را از خط ایرانسل شماره گیری کنید.:

*130*3*5#

در صورتی که تلفن همراه شما از خدمات چندرسانه ای (MMS) پشتیبانی نمیکند، برای شرکت در مسابقه با استفاده از پیامک، میتوانید عبارت OZV TiTR را به شماره 8282 ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه، میتوانید به سایت بییپ و یا سایت ایرانسل مراجعه نمایید.

www.beep.ir
www.irancell.ir




ویدیو : مسابقه پیامکی با بیش از 150 میلیون تومان جایزه