مسابقات عجیب و مسخره در سراسر دنیا : همه ما در کودکی مسابقه داده ایم و از حس ...


همه ما در کودکی مسابقه داده ایم و از حس رقابت خوشمان می آید. در کودکی بازی های مختلفی بازی کرده ایم و می دانیم که در این بازی ها فقط دو احتمال وجود دارد: برد یا باخت. ولی با گذشت زمان، تمایل ما به چالش و رقابت باعث شده که مسابقات بسیار خنده دار و عجیبی اختراع کنیم           پادشا: همه ما در کودکی مسابقه داده ایم و از حس رقابت خوشمان می آید. در کودکی بازی های مختلفی بازی کرده ایم و می دانیم که در این بازی ها فقط دو احتمال وجود دارد: برد یا باخت. ولی با گذشت زمان، تمایل ما به چالش و رقابت باعث شده که مسابقات بسیار خنده دار و عجیبی اختراع کنیم.

بازی های ردنک (Redneck)

به گزارش پادشا هر ساله در ماه جولای، در دوبلین شرقی در ایالت جرجیای آمریکا، مسابقه جنجالی و عجیبی به نام بازی های ردنک برگزار می شود. سیگار اندازی، تف اندازی، پرتاب توالت، پرش با شکم داخل گودال گل، مسابقه موبلندها، کشتن حشرات با توپ بیسبال و ... بازی های اصلی این مسابقه هستند. شاید هیجان انگیزترین بازی این مسابقات، پرش با شکم داخل گودال گل باشد. اینطور نیست؟!

حقایق مرموز و عجیب در سراسر دنیا , عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین مکان های دنیا

مسابقات قهرمانی جهانی کشتی شست

دفعه بعد که به باشگاه رفتید یادتان باشد که شست پایتان را هم نرمش دهید. چرا؟ چون ممکن است بخواهید در این مسابقه شرکت کنید و قهرمان جهان شوید. اخیراً این مسابقه بسیار محبوب شده است، به خصوص در بریتانیا و به نظر می رسد که قوانین آن مشابه کشتی معمولی باشد.

عجیب ترین های دنیا , اتفاقات عجیب دنیا , عجیب ترین اتفاقات دنیا

عجیب ترین رستوران های دنیا , عجیب ترین جاهای دنیا , عجیب ترین سواحل دنیا

مسابقات قهرمانی سنگ کاغذ قیچی

استراتژی هایتان را آماده کنید و آماده آزمایش مهارت های خود در سنگ کاغذ قیچی باشید. در سال 2002، انجمن جهانی سنگ کاغذ قیچی، یک سری قانون برای بازی های بین المللی گذاشت و از آن به بعد این مسابقات از سراسر دنیا رقابت کنندگان را جذب کرد. در سال 2009، در اتاوای کانادا، بزرگترین تورنمنت سنگ کاغذ قیچی با 1150 شرکت کننده برگزار شد.

هتل های عجیب دنیا , عجیب ترین روستاهای دنیا , عجیب ترین ماشین های دنیا

عجیب ترین مرگ های دنیا , موجودات عجیب دنیا , عجیب ترین عکسهای دنیا

مسابقات جهانی جمع کردن صورت!

این مسابقه خنده دار مبتنی بر یک سنت انگلیسی است. این مسابقه هر ساله در نمایشگاه خرچنگ در اگرمونت، کامبریا، برگزار می شود. این مسابقه شامل کج و معوج کردن صورت و پوشاندن لب بالا با لب پایین می شود. شرکت کنندگان صورتشان را در میان مهار اسب می گیرند و حرکات خود را نشان می دهند. هیچ کس بهتر از شرکت کنندگان بی دندان نمی تواند این کار را انجام دهد.

عجیب ترین جشن های دنیا , معماری های عجیب دنیا , میوه ها عجیب دنیا

عجیب ترین روزهای دنیا روز توالت , مکان های عجیب در دنیا , مکانهای عجیب دنیا

مسابقات جهانی گیتار نامرئی

هیچ سازی خوش صداتر از گیتار نامرئی نیست. طبق قوانین، هر شرکت کننده باید دو راند روی صحنه گیتار نامرئی بنوازد و هر راند یک دقیقه طول می کشد. داوران به مهارت فنی، حضور فعال در صحنه و واقعی بودن اجرا پوان می دهند.

جاهای عجیب دنیا , عجیب ترین شغل های دنیا , عجیب ترین دانستنی های دنیا

مسابقات جهانی گزنه خوری

این مسابقات که از سرتاسر دنیا شرکت کننده دارد، یکی از عجیب ترین مسابقات جهان است که در شهر دورست بریتانیا برگزار می شود. شما یک ساعت وقت دارید که تا می توانید در معده و دهانتان گزنه پر کنید. بهترین بخش این مسابقه نوشابه هایی است که برای فرو دادن گزنه می خورید.

رسوم ازدواج در سراسر دنیا , دانستنیهای عجیب دنیا , مجسمه های عجیب دنیا

مسابقه پنیر غلتانی

این مسابقه یک رویداد غیرعادی است که هر سال روی تپه کوپر، در نزدیکی گلوسستر، در منطقه کاتزوولدز انگلستان برگزار می شود. قوانین و خود بازی بسیار ساده اند. یک گلوله پنیر گلوسستر را از بالای تپه شروع به پیچ دادن می کنید. رقابت کنندگان بعد غلتاندن پنیر خودشان هم دنبال آن به پایین می غلتند. هرکس زودتر به پایین تپه برسد، پنیر را می برد.

عجیب ترین شهر دنیا , عجیب ترین شهر های دنیا , سازه های عجیب دنیا

عجیب ترین رستوران دنیا , عجیب ترین عروس و دامادهای دنیا , عجیب ترین عجایب دنیا


ویدیو : مسابقات عجیب و مسخره در سراسر دنیا