مسئولیت سبد کالا، دست به دست شد! : معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از واگذاری ...


معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از واگذاری مسئولیت تهیه، توزیع و سیاست‌گذاری سبد دوم کالا به وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال ۹۳ خبر داد. خبرگزاری تسنیم: معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از واگذاری مسئولیت تهیه، توزیع و سیاست‌گذاری سبد دوم کالا به وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال ۹۳ خبر داد.

مجتبی خسروتاج در مورد زمان توزیع سبد دوم کالای حمایتی دولت اظهار داشت: باتوجه به اجرای قانون انتزاع توزیع و واگذاری بازار کالاهای اساسی و کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، همه مراحل مربوط به دومین سبد کالای حمایتی دولت به عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه تعیین جامعه هدف برای سبد کالا به عهده وزارت کار است، گفت: از ابتدای سال آینده تولید، توزیع، تهیه و سیاست‌گذاری برای سبد کالا به عهده وزارت جهاد کشاورزی است و وزارت صنعت مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

به گفته معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، هنوز توزیع سبد اول به پایان نرسیده و تا پایان سال جاری مردم مهلت دارند برای دریافت آن اقدام کنند و بر همین اساس از ابتدای سال آینده با اجرایی شدن کامل قانون انتزاع، مسئولیت سبد دوم به عهده وزرت جهاد خواهد بود.

توزیع سبد نخست حمایتی دولت از 13 بهمن ماه شروع شد ولی به دلیل توزیع نامناسب و ناقص بودن جامعه هدف، اعتراضات فراوانی را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا پایان سال جاری زمان توزیع تمدید شود و بر همین اساس توزیع سبد دوم به سال‌ آینده موکول شد.


ویدیو : مسئولیت سبد کالا، دست به دست شد!