مسئولان فوتبال عربستان استعفاء کردند : بعد از اینکه تیم ملی عربستان برای دومین ...


بعد از اینکه تیم ملی عربستان برای دومین دوره پیاپی از صعود به جام جهانی بازماند، مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور به صورت دسته جمعی استعفا کردند. تماشا: بعد از اینکه تیم ملی عربستان برای دومین دوره پیاپی از صعود به جام جهانی بازماند، مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور به صورت دسته جمعی استعفا کردند. تیم ملی عربستان نتوانست به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند. تلویزیون های عربی منطقه ضمن انتشار این خبر اعلام کردند:

«همه مسوولان فدراسیون فوتبال عربستان با به عهده گرفتن این شکست تحقیرآمیز استعفا کرده اند. اگر در دوره قبل شاهزاده سلطان مجبور به استعفا شد، حالا شاهزاده نواف نیز به رغم جوانی، مجبور است فشارهای سنگینی را به دلیل این شکست متحمل شود».

شبکه های عربی وابسته به شاهزادگان سعودی نیز مجبور شده اند از چهارشنبه شب گذشته تا دیروز با حجم زیاد برنامه های تحلیلی خود، به نوعی پاسخ افکار عمومی خشمگین عربستان را در رابطه با حذف تیم ملی این کشور بدهند. این در حالی بود که شبکه نیل اسپرت اعلام کرد که عربستان نتوانست مانند ایران از استرالیا امتیاز گرفته و در جمع بزرگان آسیا در مرحله بعد باشد. اشاره این شبکه استرالیایی به بازی ایران مقابل استرالیا در سال 97 بود که تیم ملی موفق شد در مجموع 2 بازی رفت و برگشت به عنوان آخرین تیم به جام جهانی که در فرانسه برگزار می شد صعود کند. این احتمال وجود دارد که برای اولین بار، سکان رهبری فدراسیون فوتبال عربستان به فردی غیر از خاندان آل سعود برسد.


ویدیو : مسئولان فوتبال عربستان استعفاء کردند